j

j

Uhmmm dus je moet hem perse voor vrijdag zien anders vind hij je niet leuk??
Ik vind het slecht dat je al gelijk seks hebt, maar oke jouw eigen keuze, daargaat het niet om.
Als je twijfelt vraag het dan gewoon.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zoveel meiden op girlscene het zo moeilijk vinden om gewoon iets te vragen.
Als je iets wilt weten, gewoon vragen. Hij bijt niet!

Ik weet het niet. Het kan best zijn dat hij je gebruikt/heeft gebruikt voor seks(het is ook niet zo slim om daar al zo snel aan toe te geven maar daar heb je nu niets aan). Maar het kan ook zijn dat hij gewoon niet zo van het smsen en bellen en weet ik wat het is(zo zijn namelijk wel meer jongens) en dat ie je wel leuk vind. Wacht gewoon vrijdag af, maar wees slim en duik dan niet meteen weer het bed in, dan kan je zien of hij je, als je geen seks wilt, nog wel wilt.

Raar…het kan inderdaad dat hij je gewoon gebruikt heeft…

Grote tip, sowieso moet je niet teveel verwachten van jongens die je ontmoet tijdens het uitgaan. En het is sowieso echt niet slim om er direct seks mee te hebben. Dit zeg ik nu niet om jou slecht te doen voelen, maar ik heb al genoeg vriendinnen meegemaakt die in die val zijn getrapt.

Maar, als je iets serieus wilt, ga je hem dat wel moeten duidelijk maken vrijdag. Hij kan evengoed denken dat je enkel iets on the side zoekt…