Itunes

Is er ook een andere manier om Muziek op je ipod te zetten ipv. van Itunes te hebben want die zeurt altijd , over dat mijn muziek eig op andere computer staat alleen die is gecrashed en geen zin om alles opnieuw te downloaden duss. Ik weet het is miss niet een van de beste forumssite om dit te vragen maar hier heb ik een account op xP
en misschien weet iemand het wel gewoon ?

Ik weet niet of er een andere manier is om liedjes op je iPod te krijgen, maar hoe zit dat met je iTunes? Je hebt dus geen liedjes in deze iTunes staan en kan je iPod nu niet synchroniseren? Of wat bedoel je precies? Want daar kan ik je misschien wel bij helpen, ik moet ook m’n liedjes opnieuw in iTunes zetten omdat ik een nieuwe computer heb, en er zijn dus programma’s om al je liedjes van je iPod in iTunes te krijgen. Zelf ben ik ook nog steeds op zoek naar een goed programma daarvoor, maar dat kan dus misschien ook je problemen oplossen.

Ja er zijn verschillende programma’s waar dat mee kan, moet je even op internet kijken welke het beste is. itunes is inderdaad niet super maar toch blijf ik het gebruiken :p.

@upinthestars … Jaa ik kan me Ipod niet meer sychroniseren dan krijg ik een melding … Maar als je oude computer het ook nog doet dan had ik wel een manier gevonden om in een nieuwe te krijgen maarja dat kun dus niet meeer .

Weet hoe je je muziek die je nu op je ipod hebt op itunes kan zetten terwijl de biblio leeg is… en het niet de pc is waarop ik deze liedjes heb opgezet?

Ja dat had ik eerst ook met mijn iphone.
I k had toen podshare gedownload gelijk ging die al me muziek van me iphone op me laptop zetten.
Hier is de link: http://en.softonic.com/s/pod-share

Oeps dubbelpost

Ja hoor er zijn zat vervangende programma’s voor itunes. Google het even en je vind het zo.

Ik zoek niet persé vervangende programma’s maar ik wil eigenlijk gewoon ervoor zorgen dat ik m’n muziek kan behouden en zien in mn itunes bibliotheek.

Daar heb je dus genoeg programma’s voor, maar met veel kan je maar een paar liedjes per keer doen, omdat het een proefversie is en anders moet je betalen.
Als je niet zoveel nummers hebt is dat geen probleem, maar zelf moet ik meer dan 1000 liedjes van m’n iPod in m’n iTunes zetten.
Misschien moet je dat programma van firstlove maar proberen, ik ga zelf ook maar eens even bekijken wat dat precies doet, want ik heb het zelf dus ook nodig :stuck_out_tongue:

Op die site staan heel veel verschillende programma’s die je daarvoor kunt downloaden… welke heb jij daarvoor gebruikt dan, zette die ook je playlists en playcount enzo over, en was het betrouwbaar en zonder virussen?

^ Ik heb de eerste gebruikt en ja hij was betrouwbaar en geen virussen.

volgens mij kun je met je ipod alleen via itunes… met een andere MP3 speler kan dat wel!

En zet hij de liedjes dan in een keer in iTunes of alleen op de computer? Want bij mij gaat het er echt om dat het in iTunes komt, inclusief dingen als playlists en play count. Doet hij dat ook?

iTunes vind ik een zeik programma. Het zeurt om vanalles, loopt nooit 100% goed bij mij en is veel te lastig dan gewoon lekker slepen zoals oude mp3-speletjes haha.

En voor iedere iPod is iTunes verplicht. Anders no songs for you on your iPod. :astonished:

Echt zo met je eens! Ik heb nu ook nooit meer zin om muziek op mijn iPod te zetten. wat al bijna een jaar niet gebeurt is :’)