iTunes

Ik zit echt al een tijd met dit probleem en ik heb alle mogelijke manieren die ik heb gevonden geprobeerd en het lukt maar niet, vreselijk frustrerend.

Ik heb de nieuwe iTunes gedownload, vreselijk onhandige en overzichtelijk maar dat doet er even niet toe, en ik wilde liedjes op mijn iPhone zetten. Ik heb geen flauw idee hoe dat moet, ik heb echt al alles geprobeerd maar hij doet het maar niet. Ik heb al: slepen geprobeerd naar dat iPhone kopje rechts boven aan en dan klapt er iets uit en als ik hem naar iPhone van ‘naam’ sleep dan gebeurd er niets, ik heb op de rechtermuisknop gedrukt en op kopiëren naar iPhone van ‘naam’ gedrukt, lukt ook niet, ik heb het liedje gekopieerd en dan naar mijn iPhone gegaan en in mijn iPhone zelf geplakt, lukt ook niet.

Weet iemand hoe het moet of waarom het bij mij niet lukt? Ik heb allemaal nieuwe albums gekocht en die wil ik erop hebben en dat lukt niet.

Ik ben echt wanhopig.

Oh, HAHAHA allebei tegelijk xD.

up xD

Bij mij ging het de eerste keer ook fout omdat het dan ook de eerste keer was dat ik iTunes met me iPod moest gebruiken (daarvoor gebruikte ik het alleen op me laptop). Maar volgens mij had ik de eerste keer mijn iPod aangesloten en dan moet je even wachten. Je laptop krijgt sowieso een melding dat ie aangesloten is maar dat moet je even negeren. Als het goed is gaat je iTunes uit zichzelf alles synchroniseren.

Oh en als dat niet gebeurd maar er staat wel zo’n vakje met ‘iPhone’ of ‘iPod’ dan klik je gewoon op die naam en opent er een venster met allerlei opties over reservekopiën en andere dingen. Maar als je daaronder kijkt zie je een balkje met kleurtjes staan en daarnaast staat dan SYNCHRONISEREN.

Hoop dat het jullie gaat lukken haha

^

We hebben het meer over het synchroniseren van laptop/pc naar een Apple apparaat. xD

Ja waar heb ik het dan over?

Ah dankje! Ik dacht dat synchroniseren ervoor zorgde dat alle nummers weggingen ofzo maar als ik daarop klik, gaan dan al mijn nummers die in itunes staan naar mijn iphone? Want dat is ook niet helemaal de bedoeling :’)

Up

Ja die gaan dan allemaal naar je iphone. Heb nog niet uitgevonden hoe je dat kan uitzetten en dat je dus een selectie kan maken van wat op je iphone moet komen te staan…
Maar synchroniseren houdt in dat je ze van je computer naar je iphone/ipod zet.

mijn home knop doet het niet meer en nu heb ik bij de winkel om het bonnetje gevraagd omdat ik die kwijt was alleen toen zei die ook dat ik m n ipod moest resetten en dan eerst een back-up maken.
maaaaarr nu wil ik dus wel zeker weten of ik wel een goede back-up heb gemaakt. dus weet iemand waar mijn back-up nu tussen staat? en moet ik het ook weer via icloud opslaan?

en dan denk ik als laatst nog de belangrijkste vraag, hoe kan ik mijn ipod resetten? gheheheik heb nooit zo van itunes gehouden.

alvast bedankt!