Itunes problemen, hulp gevraagd door een Apple-dummie

hoi!
ik heb sinds vandaag een iphone 4 en ben er nog niet zo blij mee.
ik kan er namelijk geen muziek op zetten… volgens mijn internetresearch
kan dat namelijk alleen via itunes, en dat werkt nou net niet op mijn laptop.

ik heb het netjes gedownload van de officiele site, gewoon alle stappen doorlopen,
alles staat in de nieuwste versies netjes op mijn laptop maar hij start gewoon niet op!
als ik dubbelklik op het icoontje niet, ook niet na het einde van de installatie toen ik aanvinkte dat ie
op moest starten, ook niet op allerlei andere mogelijke manieren om iets te openen of op te laten starten. er gebeurt gewoon niets! soms geeft mijn muis wel zo’n laad-rondje, maar ook niet elke keer. nadat ik klik staat itunes wel bij mijn processenlijst (via taakbeheer), maar dat is dan ook alles. ik heb het al meerdere keren opnieuw er op gezet…

what to do? is er een andere manier om muziek op een veilig manier op mijn iphone te krijgen? zo nee, hoe maak ik vriendjes met itunes?

ik kon trouwens geen geschikt topic vinden om het in te plaatsen, als dat er wel is: laat maar weten.

Had ik ook! Gewoon op een andere laptop geprobeerd en toen deed iTunes wel :slightly_smiling_face:

Start je laptop eens opnieuw op?

Ik download liedjes van Itube op mijn Ipod. Dat is gratis en kan je installeren d.m.v de Appstore.

Als je iets van een imac of een andere laptop/computer hebt moet je het gewoon via itunes daar doen. Anders kan je het ook gewoon proberen met een mp3 converter of itunes converter, weet niet zeker of dat laatste ook werkt. Trouwens als je het al via een andere laptop/computer hebt gedaan kan het niet meer op een andere laptop, dan moet hij alle nummers verwijderen. Net zoals als je je telefoon gaat resetten.

Hm oke, bedankt allemaal. Heb mijn laptop al een paar keer opnieuw opgestart, blijf het probleem houden…

Verwijderen en opnieuw installeren.

als je goed leest zie je dat ik dit al meerdere heb gedaan :wink:

ik ben er nu uit, het duurt gewoon twintig minuten!

had er op geklikt, ben toen de hond uit gaan laten en toen ik terug kwam was ie ineens aan. duurt gewoon achterlijk lang, maar goed, hij doet het wel!

mag slotje op