iTunes/iTouch vraag, kan iemand heel misschien helpen???

Ik heb een… probleem…
Gisteren had ik mijn iPod (iTouch) aan iTunes liggen, en toen had ik per ongeluk mijn laptop dicht geklapt. En toen moest ik mijn iPod herstellen, nu staan wel alle liedjes enzo erop. Maar alle gedownloade apps niet! Bij mijn account zie je wel dat ik ze gekocht heb, maar ik krijg ze nu niet meer op mijn iPod.
Kan iemand helpen? Ik wou wel bellen naar apple, maar ik zou niet weten welk nummer. Er is er wel 1 van technische service maar daarvoor moet je 49 euro betalen!
Iemand ideeën?

he?
sinds wanneer kost bellen 49 euro? xD

Dat staat hier:
Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 0900 7777 703. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval 49 euro incl. BTW in rekening gebracht.

En ik hoor bij die andere gevallen :\

Ik heb ook een iTouch, maar bij mij is dit nog nooit gebeurd. Misschien moet je eens proberen hem handmatig te synchroniseren?

Ooh ja dat had ik ook een keer,
je moet gewoon alles opnieuw kopen in de APP store (op je iTouch) en misschien heb je een reserve kopie gemaakt? Want je liedjes staan natuurlijk altijd op je iTunes maar je APP’s niet. Dus je moet even kijken of je ooit een reserve kopie hebt gemaakt en anders moet je alles opnieuw kopen! En als je een spel echt gekocht die bijv. 0,80 cent kost hoef je er niet nog een keer voor te betalen.
Ik hoop dat je het begrijpt haha, succes.

Ik heb handmatig gesynchroniseerd, en heb grotendeels van mijn spellen terug. Behalve mijn laatst gekochte spel, maar als ik die nog een keer koop. Dan zie je dan niet later op zo’n rekening laat maar zeggen?
Want ik had wel nog 1 gratis spel gedownload, maar toen kwam er geen melding van dat ik hem al had gekocht

ooh dat is wel vreemd, want meestal staat er dan: u heeft dit spel al een keer gekocht dus je hoeft het niet nog een keer te betalen…
maar ik zou het gewoon proberen want ik denk niet dat ze je er 2x voor gaan laten betalen? Maarja succes.