iTunes. HELP!

Als ik mijn iPod in de pc doe, dan start iTunes automatisch op en heb ik altijd onderin zo’n balkje dat ik m’n iPod weer kan ‘vullen’.

Dat balkje is nu weg, dus ik weet echt niet hoe ik er weer nummers op krijg :S

Weet iemand hoe je dat balkje weer terug krijgt, of een andere manier op m’n iPod weer te vullen?

Je opent iTunes, knal daar al je muziek in van de computer… en dan selecteer je, in iTunes, de liedjes die je wilt en die sleep je dan naar je iPod…

als ik dat heb doe haal ik altijd mijn Ipod uit daat USB ding en hem er dan weer in na 10 seconde, dat helpt altijd bij mij dan,

nee, sorry ik heb geen idee! Mij lukt t ook niet vaak, hij loopt een beetje vaak vast =( Maar ik weet niets, beetje nutteloze reactie dit =D
Vraag t aan je vader/broer(tje) (als je die hebt) die zijn er meestal goed in!
Suc6!!!

YEAH! ik heb het al

Download gewoon het nieuwste software van iTunes (als je dat nog niet hebt), want dan ben je up to date.
Daarna kan je gewoon liedjes downloaden (ik doe het via Limewire) en dan ga je naar een map (die van mij heet shared en ik open het bij saved) Tenminste een map waar je al je gedownloade liedjes, filmpjes kan zien :stuck_out_tongue:
Dan ga je met je rechtermuisknop op dat liedje klikken en dan komt er een balk tevoorschijn met verschillende keuzes dan ga je naar ‘openen met’ en dan klik je op iTunes. Dan komt er bij mij iTunes tevoorschijn (zonder dat ik mijn iPod er al heb ingepluged) en dan hoor ik het liedje dat ik had geselecteerd automatisch op iTunes. Dan plug ik mijn iPod in mijn PC. Ik hoor dan zo’n geluidje dat mijn computer weet dat er iets in het USB poortje is.
Ik ga dan naar een kolom die aan die links staat (of het komt gewoon meteen wanneer je het nog gaat inpluggen of wanneer je iTunes hebt opgestart en het er al is ingepluged). En daar zie ik mijn iPod 3e generatie in de kleur roze (als het beeld met een grote (roze) iPod nog niet is gekomen). Dan zie ik mijn iPod in het groot en aan de onderkant hoveel gigabyte ik over heb en allemaal verschillende informaitie over mijn iPod. Rechtsonder zie je een balkje met synchroniseren. Klik daar op en de liedjes worden dan automatisch over gebracht naar je iPod. Je ziet zelf ook op je iPod dat het dan bezig is met synchroniseren.
Ik hoop dat dit werkt :wink:

Een ander meisje had in jouw forum gezegd dat je je liedjes gewoon moet slepen naar iTunes, dat deed ik ook vroeger. Maar mijn oom moest toen allles weer fixen omdat het bijna ging crashen. En ik kon geen liedjes van mijn iPod afhalen. Mijn iTunes programma was ook door de war denk ik, doordat ik deliedjes er niet goed op ging zetten.