It's not all that simple

Heb je wel eens dat idee? Dat de hele wereld maar blijft doordraaien en dat het bijna niet meer bij te houden is. Er af vallen zou een makkelijke optie zijn, een fijne zelfs. Maar nee dat laat de wereld dan weer niet toe, de zwaartekracht sleurt je terug en brengt je weer midden in de realiteit.

En wat is mijn realiteit? Een jongvolwassene, adolescent zoals ze dat zo mooi noemen. (Ik hou van moeilijke woorden dan lijk ik slim en word ik niet zo onderschat omdat ik eigenlijk maar een pubermeisje ben van 17 jaar) die net gedumpt is, die een hoerige moeder heeft en verder nog een hele rugzak aan problemen. Oordeel zelf: is het leven toch niet prachtig? Gelukkig is er nog 1 lichtpuntje, mijn toenmalige vriend (of gewoon EX) had een andere vriend, die toch best wel leuk is. Jammer dan weer dat hij zo ongeveer met iemand loopt en daarom nou niet bepaald veel aandacht voor mij heeft.

Maar goed ik heet Abbigail. Wat een domme naam zul je denken? ja dat klopt, daarom noem ik mijzelf ook maar gewoon Abbi. De reden waarom ik abbigail genoemd ben is nog dommer. Het betekent God is vreugde, maar ik vind er niks vreugdevols aan en verder zijn wij niet eens gelovig. Ik weet nog net een kerk te herkennen maar verder wil ik er niks mee te maken hebben, ik geloof in mijzelf niet in God. Maar toch koos ze voor die afschuwelijke naam omdat ze in die tijd samen was met een of andere jehova getuige die haar opving tijdens de zwangerschap van mij. Mijn vader was haar enige liefde en sinds hij haar gedumpt heeft voor een jong grietje is zijzelf ook de tijd terug gegaan en gaat ze als een mannenverslinder door het leven. Mijn vader heb ik al in geen jaren gezien, ik zie hem eigenlijk ook niet als vader, zaaddonor is meer het juiste woord.

Verder heb ik 3 vrienden, buiten al die frenemies na (friend enemy, ja ik kijk echt veel te veel soaps en series ik weet het) dit zijn Kars, Lara en Cleo. Zij lijken eigenlijk in niks op mij, dat maakt ze juist zo leuk. Maar hier later wat meer over.

Dit is de eerste keer dat ik een verhaal schrijf, dus reacties zijn welkom

Je schrijft wel op een lekkere vlotte manier… :slightly_smiling_face:
autobiografisch?

Wat stroopwafel94 zegt, ja. En ik vind het wel leuk! Ga maar verder.

Ik ben onderweg naar Kars om daar vervolgens op Lara en Cleo wachten en dan met z’n allen naar de stad te gaan. In de stad gaan even lekker winkelen want we moeten het vieren dat we eindelijk van die poep school af zijn en na 5 jaar lijden (havo) eindelijk een diploma hebben. We hebben eer gister ons diploma gehad en kunnen nu volop genieten van de vakantie.
Lara, Kars en ik waren al sinds de 1e onafscheidelijk, in de 2de kwam Cleo in onze klas. In het begin moesten we er niks van hebben, ze leek wel aardig en zo maar we hadden elkaar al en hadden niemand nodig. Totdat ik volop onderuit ging op de trappen en een paar jongens mij daarom keihard en heel onsubtiel uitlachten. Cleo werd toen zo kwaad op ze dat ik Cleo vanaf toen wel moest mogen.
Na een paar straten doorcrossen op mijn limegroene fiets ben ik eindelijk in die kakbuurt van Kars. Kars is een lichtgetinte jongen van 18 jaar met bruin krullend haar en groene ogen. Hij heeft echt van die kattenogen. Veel mensen vinden het gek dat hij met 3 meiden omgaat en denken direct dat het of een player is of een homo. En geloof het of niet, hij is geen van beide. Hoewel ik hem regelmatig met het tweede plaag omdat hij nooit een meisje ‘scoort’ is hij het niet, hij is gewoon Kars. Ik mag hem nu ook geen shophomo, BFF of relnicht meer noemen. Op zich is hij niet lelijk, maar geen van ons 3en denkt aan een relatie met hem. Dat is als een soort incest of zo.
Daar aangekomen wordt ik direct hartelijk begroet door die lieve blonde labrador pup van ze genaamd Joep. Joepie is echt een hilarisch beest, soms is het net een kat want hij probeert overal op te klimmen en sloopt enorm veel tot grote spijt van de ouders van Kars. Ik duw Joep van af en probeer die enorme tong van hem te ontwijken en loop achterom. Het is lekker weer dus Kars ligt voor dood in de hangmat. Ik geef die hangmat een slinger en hij valt met een behoorlijke knal op de grond. ‘Hé waar is dat nou goed voor?!’ zanikt hij. ‘Cleo en Lara komen er zo, en jij ligt hier nog in je boxer.’ Pas toen besefte hij dat en kreeg een enorme rood hoofd. ‘Ik kom er zo aan!’ schreeuwde hij terwijl hij al direct naar binnen stormde om zich aan te kleden.
Dus gedumpt als ik was ging ik maar met Joep spelen om de tijd te doden. Kars heeft afschuwelijke buren, zoals ik al zei hij woont in een kakwijk. Dus het blijft leuk om een stok over de heg heen te gooien en dan Joep onder de heg door te zien kruipen om toch die stok te halen terwijl die mensen van hiernaast beginnen te zeuren over hun gemillimeterde gazonnetje dat geruïneerd wordt . Ondertussen komt Cleo samen met Lara aanfietsen zij wonen 2 straten van elkaar vandaan.
Lara is een echte Surinaamse meid, alleen het accent mist dan. Zij hoeft dus nooit haar best te doen om bruin te worden en heeft een enorme volle haarbos met zwarte krullen. Cleo is dan weer het tegenovergestelde als typisch blondje met blauwe ogen. En dan kom ik aan met een witte huid, bruin haar en groene ogen waardoor als het geen zomer er elke dag aan mij gevraagd wordt of ik ziek ben. Gelukkig ben ik nog net geen albino en werkt de zonnebank voor mij. Zoals ik al zei we lijken in niks op elkaar. Ook qua karakter niet: Cleo is heel voorzichtig en liefjes terwijl Lara hyperactief is en altijd overal voor in en ik? Ik ben nogal sarcastisch, maar kan best aardig zijn. Maar dat ligt eraan, ik heb volgens de rest nogal last van humeurwisselingen maar daar weten zij altijd wel wat aan te doen.
‘Aaaaah, ik heb er zo zin in nog 9 dagen en dan zitten wij 2 weken lang op het strand!’
En goh ja, dat ben ik nog vertellen de andere reden waarom wij gaan winkelen is om te gaan shoppen omdat wij over 9 dagen naar Salou gaan om alle achtergebleven examenstress in een keer weg te zuipen.

Is trouwens niet autobiografisch, veel klopt wel maar ook veel gewoon verzonnen haha.

lichtgetinte jongen van 18 jaar met bruin krullend haar en groene ogen.

je omschrijft even een hele mooie jongen

Harry :a

@ zebrasok, je moet er ook wel mee om willen gaan he XD
om heel eerlijk te zijn heb ik nog niks vooruit geschreven,
dus als jullie willen post ik morgen nog wel even een stukje.

Nuja, zijn uiterlijk dan
als ie dan ook nog sproetjes had… :slightly_smiling_face: