it's lisette.

yeaar.
oke, ehm een voorsteltopic dus.
nou, ik ben lisette en ben veertien jaartjes jong. en mijn ouders kwamen op het idee om mij op 11 oktober 1993 ter aarde te brengen, so here i’am.
ja, ik heb ook een favo muzieksmaak waaronder valt: Kempi, r.Kelly, Appa, Jordyn Taylor, Yes-r, en ehm laten we het urban noemen :’)
oke, ehm ik zit verder in de 2e klas en ben dus een late leerling, buth i dont care. Ik kwam op het idee om me hier te registreren omdat ik ook altijd op de oude site minettes.nl zat dus yeaar.
Uhm, verder zijn mijn hobby’s : shoppen, muziek luisteren, vrienden en vriendinnen, girlscene ofcourse, en nog veel meer.

ehm, vragen? brand maar los ^^

Hey!
Kempi heb ik laatst live gezien, ik was in een (urban) club en toen stond hij daar opeens haha. Was wel vet! Jaloerssss? :angel:

xx

OMG.
IK
WIL HEB OOK
ZIEN.
AAAAAAAAAAAAH

Yes-R heb ik ook gezien btw… Die was een paar weken terug in diezelfde club :stuck_out_tongue:
Enn Willie Wartaal was er laatst ook, die stond opeens naast me, bij de airhockey tafels :stuck_out_tongue:

olord. :jealous:

Die heb ik laatst ook nog gezien
ik stond er opeens naast ik dacht zo WTH!?
Best wel lekker in het echt :see_no_evil:

haha kempi en opposites hadden eerst zo’n optreden hier ergens… was ook wel leuk…

Aangenaam kennis met u te maken. (:
En hierbij heb ik ook mijn 900ste bericht geplaatst. xD