It's all about healthy food; ideetjes

Hoi allemaal, (ik wist geen goede titel)
Ik vind het vaak moeilijk om variatie te hebben in mijn eten. Op school eet ik namelijk in de lunchpauze 2 sneetjes brood met kipfilet en als tussendoortje een appel. Ik ben erg benieuwd of jullie (gezonde) receptjes hebben voor een lekkere lunch en tussendoortjes wat je mee kan nemen in je tas.
(Ik hou totaal niet van tomaat)
Ik heb trouwens gister een blender gekregen en omdat het nog vakantie is vroeg ik me af of jullie nog leuke receptjes daarvoor hebben. En… Gelukkig nieuw jaar :blush:

Hey,
Ik heb wel recepten voor smoothies die ik ook wel eens mee naar school neem.
Zelf eet ik soms een wrap als lunch of gewoon brood of een mini salade.

Ben benieuwd haha :slightly_smiling_face:

Er zijn zo veel gezonde en lekkere tussendoortjes. Je kunt inderdaad gewoon een stuk fruit nemen, maar je kunt ook een bakje met komkommer of van die kleine worteltjes of paprika meenemen. Dat doe ik ook weleens naar school. Sommige kijken me dan raar aan, maar uiteindelijk snoepen ze er zelf ook van. Ook kun je van dat gedroogd fruit meenemen. Erg gezond, maar je moet er wel van houden. En over smoothies. Je kunt allerlei fruit in een blender stoppen en dan heb je al gauw een lekkere smoothie. Varieer wat voor jezelf. Welke fruitsoorten vind je lekker? Kiwi, banaan en sinaasappels? Stop het in de blender en je hebt al gauw een lekkere smoothie. En bovendien, je leest het vast overal, veel water drinken. Stop een flesje water in je tas, zet 'm op je bureau tijdens het huiswerk maken. Het is echt voor heel veel dingen goed! Ik hoop dat je hier wat aan hebt (:

Er zijn al een aantal topics voor gezond eten en gezonde tussendoortjes!
Dit is er eentje, maar als je googlet op Girlscene + gezonde tussendoortjes (of wat je anders nog zou willen), vind je er nog een hoop!