items met STUDS (shorts etc)

hii,
ik vind studs er heel leuk uitzien als je het goed combineert.
alleen ik wil graag shorts met studs erop alleen ik vind geen winkel(geen online winkel, gewoon gebouwwinkelXD). iemand een idee waar ze goede shorts hebben met studs? en eigenlijk shorts met leuke kleuren/amerikaanse vlag vind ik ook nergens.
ik zoek ook een leren jas met studs, die ik óók nergens kan vindenXD.

weet ieeeeeemand waar je dus zulke dingen kan kopen?
en wat vinden jullie van studs en hebben jullie kleding met studs?

Misschien bij de New Yorker?
Mijn lievelings jasje met studs komt daar ook vandaan (:

Ik vind het echt geweldig.

In de meivakantie ga ik een oude broek kapot knippen om er shorts met de Amerikaanse vlag erop te maken :slightly_smiling_face:
Ik zoek zelf ook nog studs, maar misschien dat je ze kan halen bij een hobbywinkel?

Studs kun je kopen op eBay :slightly_smiling_face:

Gewoon los studs kopen en dan op de gewenste kleding zetten. :slightly_smiling_face:

@justxdreaming hoe ga je dat doen? dat is namelijk echt supervet!

ot: je moet gewoon studs kopen bij een hobbywinkeltje,alleen is dat best duur als je der veel wil.
dus misschien zoals vivere al zegt op ebay kopen
en verder gewoon in winkels vragen of ze het hebben

Alternatieve winkeltjes hebben studs, maar dat is echt vet duur. Ebay is heel goed te doen. Zelf trek ik altijd een oude riem uitelkaar voor studs. is helemaal goedkoop :stuck_out_tongue:
Zelf heb ik een blazer met studs gemaakt:

https://lh4.googleusercontent.com/-Wzc_5PwME6M/TW56Om3P8JI/AAAAAAAAAq0/Q49qPIQqGxg/s1600/IMG_4890.JPG

Verder koop ik vrijwel spullen waar het zelf al op zit.

Ik heb zelf een lange broek afgeknipt, de zak er half afgetrokken en dan zelf studs er opgemaakt:

https://lh6.googleusercontent.com/_2_uQDJ0P2gs/TGsekPDq_UI/AAAAAAAAA-A/hBf0jJER-qQ/s912/IMG_2364.JPG

ik raad je wel aan om het broekje iets langer te maken als je het ook gaat doen haha, want ik heb ‘m te kort geknipt waardoor ie niet echt draagbaar is :’)

Zit je nu ook niet met die ombuig dingetjes tegen je kont aan? Dat doet toch pijn als je zit? (als je 'm zou dragen dan. ;P)

Oei echt zonde van dat shortje hierboven!! Ziet er namelijk leuk uit met die studs, jammer dat het te kort is…

De 3e die het vraagt nu x)

Ik heb nog niet echt een plan, ik ga eerst maar eens kijken of die broek wel tot normale shorts gemaakt kan worden. Want er zit een grote scheur in tot bovenin, en anders heb ik hetzelfde probleem als iemand hierboven en dat moet je natuurlijk niet hebben x)
En dan ga ik denk ik wat proberen met textielverf. Ik heb nog nooit gewerkt met textielverf, dus dat wordt wat. Maar ik wil wel echt per se shorts met de Amerikaanse vlag erop dus er gaat denk ik wel wat tijd in zitten :’)

Voel je de studs trouwens als ze achterop je broek/shorts zitten? (Bij het zitten dan.)

nee, gewoon hard erin drukken en dan voel je het niet!

Dat is wel fijn dan! Toch zonde dat je 'm niet aan kan doen.

(Ik zag jou trouwens vorige week winkelen in Rotterdam met een vriendin!Haha!)

Ja beetje domme actie van me.

Haha serieus? Kan kloppen inderdaad

Hoe krijg je die dingen eigenlijks goed in je kleding enzo?
Wil dan ook wel eens wat oude kleding op pimpen!