italie 2011 , kunnen jullie mij helpen?

Hee meiden! Kunnen jullie mij helpen? Van de zomer ga ik met mijn vader naar italie. We beginnen bij rome en eindigen bij milaan. Nu mag ik de hele vakantie inplannen inplannen met alles wat we doen en waar we zijn. Ik weet alleen niet goed wat we gaan doen : daarom, weet jij leuke plekken/toeristen plaatsen in italie? Post ze hier!

Ideeen die ik zelf heb bedacht;
Parachutespringen
Modeshow bezoeken in milaan (als die er dan zijn)

Liefs,

Venetie, wel uit de richting maar is echt prachtig!
Of naar Verona, het plaatsje uit Romeo en Julia

Leuk! Ik ga ook naar Italië, maar dan Sicilië. Over 3 weken. (:
Nja, hier heb je niet echt veel aan, maar alvast veel plezier!

Weet je wel hoe duur parachutespringen is ? …

Damn parachutespringen en een fucking modeshow in milaan.

Wat is je budget meisje?

Heel veel italiaans ijs eten, het is daar in verhouding best goedkoop en je krijgt grote bolletjes niet normaal, en lekker uit eten gaan, ehm zwemmen in mooie meertjes enzo, musea of mooie gebouwen bekijken haha, misschien survivallen, dat kan daar volgensmij wel moet je even opzoeken. Er zijn genoeg dingen te doen hoor, ik denk ook als je daar bent dat je dan wel genoeg te doen hebt. Shoppen misschien, als je vader dat niet te erg vindt haha.

Haha idd.

Ik kan je wel aanraden om langs Sienna, Lucca, Florence en Pisa te gaan. Of om gewoon een paar dagen door Rome te lopen, Rome is echt geweldig.
Maar ik hou dan ook veel van kunst en ijs.

Dus, wat zoek je in een vakantie? Als je alleen wil luieren aan het strand heb je naar mijn idee weinig te zoeken in Italië. En parachutespringen kan in elk land.

Ik zou echt een aantal dagen in Rome verblijven, en alles bezoeken! Ik hou van die stad. (ll)
Milaan is wel oke, niet echt bijzonder vind ik.

Verder zou ik het niet weten! Veel plezier in ieder geval.

Idd, Collosseum, Trevi-fontein, Forum Romanum, het Vaticaan, … Gewoon alle bezienswaardigheden in Rome doen (:

:ok_woman:

Het Piazza Navona is een aanrader, ook 's avonds, heel gezellig :slightly_smiling_face: En ijssalon Simona in een zijstraatje daarvan.

Dat.
En in Rome zeker naar de Trevifontein gaan kijken…Echt wonderbaarlijke plek.
Maar wees een beetje realistisch! Als je vader zegt dat je de vakantie mag inplannen, dan bedoelt hij waarschijnlijk welke steden jullie gaan bezoeken op welke dag en dingen zoals : winkelen, zwemmen,…
Denk ik toch, of heeft papa 'n mastercard?

Een opera en het balkon van Julia zien in Verona en sowieso winkelen in Milaan…

In Rimini kun je prima aan het strand hangen hoor… als je dat echt wil.

Als je naar het noorden gaat (bij Milaan dus) zou ik ook gaan bergklimmen of bergwandelen… dat is ook echt heel leuk.

bedankt voor de tips!

@bootlegs, met die twee die ik noemde heb ik het over gehad en het mag alleen hij vroeg of ik het wel zelf wil uitzoeken (en ik kan het niet vinden…:$)
@justxdreaming, mijn vader is wel van een doe vakantie. we gaan vast wel een dag naar het strand maar meer en deel zijn we bezig. En ‘‘dan heb je er niets te zoeken’’ klinkt een beetje onaardig:$