Halloo mensen !
Ik zag een filmpje op youtube over een jongen die zichzelf Nederlands heeft geleerd (hij leeft in Amerika) en nu heb ik super veel motivatie om Italiaans te leren…
Heeft iemand handige tips of sites (het liefst gratis)
Halloo mensen !
Ik zag een filmpje op youtube over een jongen die zichzelf Nederlands heeft geleerd (hij leeft in Amerika) en nu heb ik super veel motivatie om Italiaans te leren…
Heeft iemand handige tips of sites (het liefst gratis)
@infa, daar kan geloof ik geen Italiaans op… Want als je een taal moet kiezen en je klikt op italiaans krijg je gelijk alles italiaans terwijl dat geloof ik engels moet zijn…
Ik had een app gedownload en heb met een vriendin (we hadden elke dag een tussenuur) elke dag daarmee geoefend. Het is niet echt voor vloeiend italiaans, maar genoeg om te vragen waar de wc is, hoe duur iets is, hoe gaat het enz. Wat is het wifi password?? xD
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ken een meisje dat op de universiteit de partner werd van een buitenlandse student (ik geloof Portugese) en zij leerde via hem Portugees en hij via haar Nederlands door samen te studeren en zij hielp hem ook met allerlei dingen in Nederland omdat hij hier net woonde.
Memrise is een goede tip voor je!
Dankjulliewel ! ik doe nu doulingo en leer woordjes via wrts, doulingo is echt een aanrader!
Heb je een link van dat filmpje van die jongen ofzo? ben wel benieuwd
bedankt
Duolingo moet je gewoon instellen als → for english speakers, dan ga je van engels naar italiaans snap je? Vanaf nederlands kan het helaas niet, heb ik ook al ontdekt haha.
-edit: Oh je hebt het al gevonden zie ik!
Ik leer op dit moment ook Italiaans, omdat ik deze zomer in Italië ga werken. Helemaal vanaf het begin zonder ooit eerder het bestudeerd te hebben. Nog best pittig, maar erg leuk! Dus als je nog een leerpartner zoekt, stuur maar een berichtje
Leuk zoveel motiverende mensen !
Gaaf topic! Ik heb me nu ook angemeld op duolingo omdat ik heel graag Italiaans wil leren, het is zo’n mooie taal
jaa klopt !
Duolingo kan wel gewoon, maar is niet altijd even goed te verstaan.