Italia!

Hoooi.
Ik ga over een paar weken met school naar Viterbo en Rome. we krijgen ook de kans om te shoppen. Ik wil sowieso een ‘I (L) Roma’ trui want die zijn geweldig, vind ik. Maar weet iemand hier miss winkels in Viterbo of Rome die ik écht niet mag missen of kleding/spullen die je daar kunt kopen die je hier niet zo snel vindt? (:
En is het daar over het algemeen duur of goedkoop? Ik weet wel dat zo’n I(L)Roma trui 20 euro is, dat vind ik goedkoop, maarja dat is ook zo’n souvenirstrui ;’)

nope, geen idee
up voor jou.

Mijn I (l) Roma trui was 15 euro. Mijn tip is: PASSEN! Ze hebben mij een XXL gegeven (wat ik niet zag omdat die in celefaam zat). En dus doorzoeken want ze hebben ze voor 15 euro. Verder moet je oppassen datj e niet genept wordt, dus niet zo gauw 'n minicolleseum voor 10 euro kopen want die heb je ook voor 2 euro liggen…

Ehm… verder heb je op via del corso állemaal winkels. En onder station termini ook. Ik heb ern iet heel goed kunnen shoppen, maarja.

Je moet die I (L) Roma truien inderdaad passen. Ik heb normaal een M, maar mijn trui is geloof ik XL? Heel raar. Heb een grijze :slightly_smiling_face:
En je kan leuk winkelen, maar weet bijgod niet meer waar?

veel plezier btw, ik hou echt van rome haha :grinning:

Ik weet niet of ze het ook in Viterbo & Rome hebben, maar Kiko (make-up) is echt geweldig!

Ik heb zo’n trui!
Als ik in Rome ben, vergeet ik nooit de winkelstraat met Guess, Fornarina enzovoort.Maar ik kan geen straatnaam zeggen, het is wel dichtbij het plein waar dat monument met de boot staat. Ik denk dat het bij 't metrostation Termini is.

Spaanse trappen? :stuck_out_tongue:

Up voor jou, ben al eens in Rome geweest en ga volgendjaar weer dus ben ook wel benieuwd!

Mijn tip: bij het vaticaan zitten heel veel bedelaars en die moet je echt niks geven hoe zielig het ook is.

ik zou de maten ff doornemen voordat je op vakantie gaat.
volgens mij zijn de maten anders in italië.
weet niet zeker hoor. (: