Zal je het merken? of weet je het misschien al. Dat was wat ik dacht toen ik aan klopte.
‘’ Wat doe jij zo laat nog buiten? ‘’ vroeg Cas.
Eigenlijk kwam ik voor hem, maar dat kon ik niet zeggen. ‘’ Weet jij misschien waar mijn zusje is? ‘’ Verzon ik snel, niet dat hij dat zou geloven maar goed. ‘’ Uhm nee eigenlijk niet, wil je binnen komen? ‘’ hij bekeek me even van top tot teen. Ik wou wel maar het leek me niet slim, maar hij deed de deur wijder open en ik liep naar binnen. ‘’ Doe je jas maar uit, het is warm genoeg ‘’ zei hij half lachend.
Hij rook naar wiet en bovendien hoorde ik muziek en gelach, ik liep achter hem aan.
Zijn kamer deur ging open en toen ik een stap naar binnen deed zag ik haar daar zitten Melissa en Jennifer. Alsof het erger kon, de twee grootste sletten van de school.
‘’ Wat doe jij hier ‘’ snauwde Melissa. ‘’ Is dat iets wat jij persé hoeft te weten? ‘’ vroeg ik.
Ze keek me vies aan. Ik hoefde echt niet te weten wat ze daar met ze drieën aan het doen waren. Ik wou mezelf niet eens afvragen wat ze daar deden.
‘’ Zo gevonden, kennen jullie elkaar al? ‘’ Vroeg Cas en hij kwam binnen met een paar blikjes.
Wat was het, ik herkende het niet. Het was geen cola, maar ik deed maar alsof ik het kende.
‘’ haha dat is zo lekker ‘’ zei ik gauw. ‘’ ja joh kind, is dat lekker? ‘’ vroeg Jennifer.
Wat haatte ik haar, erger dan Melissa. Jennifer liep mee en zei eigenlijk nooit wat.
Doorgaan of niet?