It was a mistake , but i'm unbroken now [Fanfictie Demi Lovato]

[i]Op een avond was ik gewoon moe. Niet moe van laat naar bed gaan , maar moe van het genegeerd en vernederd worden. Net zoals elke dag denk ik bij mezelf , wat doe ik hier nog ? Levend of dood wie kan het wat schelen ? Mijn angst om alleen te zijn , klom om mijn nek. Ik kon alleen maar aan denken hoe graag ik hier weg wil. IK weet zelf dat het geen oplossing is , maar ik ga alleen maar aan wachten kapot. Ik zuchte en klapte mijn laptop open . Ik logde meteen in op een forum (nee geen girlscene). Ik had al snel een nieuw berricht , van xClaraLovaticx. Ik opende het berricht :

Hey !

Hoe gaat het ?

x Clara

Ik heb wel vaker meegemaakt op het forum dat er wel iemand je een berricht stuurt om vriendinnen te worden.

Haaii

Ja het gaat wel goed , met jou ?

x Lisa.

Ik was zo blij dat ze vriendelijk is , ik hou er niet van als er alleen maar van die haatcomments komen.

Jaa

Te gek ! Demi lovato’s nieuwe album is uit !

x

Wat ? Wie is nou weer Demi lovato ? Toch dat meisje uit Camp rock ofso. Ik ging offline en klapte mijn laptop in een grote zwaai dicht. Laat ik maar op twitter kijken dacht ik… Ik zie alleen maar hetzelfde…

Was te gek met mijn klasje xxx [groepsfoto]

Lovejullieall mijn klas mijn alles [groepsfoto]

etc,

Ik keek op de groepsfoto en begon te huilen , want dit is namelijk wat ze altijd doen. Ik had ze een keer voorgesteld om naar de stad te gaan vandaag , konden ze niet , gaan ze zonder mij… Dat doet veel pijn.
Misschien stel ik me ook alleen maar aan , ik wist wel dat ik nutteloos was…

[/i]

Ik voelde me vrij wel leeg , ik had altijd gedacht dat de eerste klas leuk zou zijn , nieuwe vriendinnen en vrienden . Maar ik heb het blijkbaar te hoog in geschat. De groepjes zijn onverwoestbaar , hun ruggen als muur vormen de woorden ; Jij bent ons niet , dus rot maar op ! Ik voel de pijn in mijn hart bonken. Want nu heb ik geen vriendinnen , niemand. Mijn beste vriendin ruilt me in voor een ander meisje die mij niet mag , dankjewel dat je er voor me bent trouwens … Uren werden jaren , jaren werden eeuwen , ik voelde me na elke minuut steeds ongelukkiger , ik kon niet met plezier naar school , zonder dat ze het hadden hoe leuk het gisteren was zonder mij .
Ze doen alsof ze me jarenlang niet meer hadden gezien , zodat ik het zou vergeten dat ze me links lieten liggen. En als ik aan een meisje vertelde dat ik me alleen voelde , was het enige wat ze zei ; ’ Je stelt je alleen maar aan Lisa…’
Ik zwijg. Ik liep weg. Het forum was mijn enige weg uit. xClaraLovaticx
Stuurde me weer een berricht ,

__

Jij bent toch ook een lovatic ?

x
__

Ik twijfelde , maar ik ben eigenlijk vrij geintereseert in die Demi Lovato.
__

Ja inderdaad !

x

__

Ik voelde me een beetje slecht , omdat ik loog.

__

Vet ! Welk liedje vind je het leukste? Ik vind Skyscraper !

x
__

Ik ken al die liedjes niet … Ik besloot snel youtube aan te zetten en tikte demi lovato in. Ik kreeg meteen demi lovato unbroken. Ik klikte erop. Het was zon leuk lied ! Ik deed het nog een keer , en nog een keer.

__

Unbroken , super lied !

x
__

Ik zocht op google op over haar , haar nieuwe album unbroken.
Ik was zo entousiast geworden over Demi , ik vond uiteindelijk hoe haar fans heten ; Lovatics.
Ik vond dat ik een Lovatic was , ik werd er zo trots op dat ik een verzameling begon ; Lovatic Collectie.

Leuk :slightly_smiling_face:!
Zoiets zou Demi moeten lezen, denk dat ze het wel een eerbetoon zou vinden :wink:

Dankjewel :slightly_smiling_face:

Mijn collectie bestond uit drie posters en een camp rock film. Ik was zo geintereseert dat ik haar andere liedjes zonder te luisteren , ging downloaden op mijn mobiel. Met Clara begon ik steeds meer te praten op het forum , en kwam in aanraking met andere lovatics , die me een heleboel leerde. Haar liedjes gaven me toch wel een beetje hoop , en lieten me voelen alsof zij naast me stond. Ik voelde me gelukkiger met haar muziek.

Dag in en dag uit , was het een dag , waarbij ik weer alleen was. Ik zat bij hun aan tafel in de kantine , maar zonder een enige woord uit mijn mond , want als ik het doe , word ik toch onderbroken , of gewoon keihard genegeerd.
Ze zaten trouwens ook nog te hebben over te dikke sterren , waarbij Demi Lovato vaak werd genoemd. Ik vond het gemeen dat ze haar dik noemde … Maar wat had het nou voor enige zin op hun erop aan te spreken ? Ik krijg dan toch een negeer sessie op mijn hoofd. Ik besloot uiteindelijk zelf , om in de wc te verstoppen , de enige plek waar ik op mezelf kan komen , dat ik niet in de gemeenschap van een meisje uit mijn klas hoef te zijn.

Mijn cijfers daalden , ik kon me niet concentreren , ik had de brandende tranen in mijn ogen hangen , niet dat iemand het zag… En al zag het iemand , zouden ze er druk om maken Nee. Ze vinden dat wat ik doe ‘bullshit’ is. Dat ik me aanstel.

Zelfs mijn badminton werd slecht , elke wedstrijd of warming up , faalde ik. Niemand op badminton praatte met mij , en ik kende er ook niemand. En ze zeggen dat ik een vriendin moet uitnodigen , nou bedankt die heb ik op het moment niet ! Vind je jezelf nu leuk om dat te gaan zeggen ?

Demi’s muziek was toen mijn enige vermaak en redding.

leuk, ben jij dan ook een lovatic? IK WEL :astonished: :wink:

Tuurlijk , anders maakte ik deze fanfiction niet :wink:

Stay strong :slightly_smiling_face:

^i do x :wink: