Istanbul of Barcelona ?

Hoi iedereen,

In maart gaan we met school op vakantie en we mogen uit een paar plaatsen kiezen:

• Berlijn
  • Parijs
  • Barcelona
  • Skie vakantie
  • Praag
  • Istanbul
  • London

Nou heb ik Istanbul of Barcelona in mij hoofd. In Barcelona ben ik al een keer geweest maar toen was ik nog een stuk jonger. Zijn jullie na deze plaatsen geweest of één van deze plaatsen, welke raden jullie mij aan?

Mij vriend komt zelf uit Turkije dus aan hem vraag ik het ook nog of Istanbul leuk is maar ik wil het ook graag van jullie horen. Waar het, het leukste is om te shoppen, uitgaan en bezienswaardigheden te bekijken.

Alvast bedankt x

Istanbul lijkt me echt leuk! maar Barcelona ook.

hmm je hebt niks aan deze reactiie dus up :blush:

Barcelona is superleuk, in Istanbul ben ik nog niet geweest. Dus ik zou voor Barça gaan :’)

Instanbul. Barcelona is zo afgezaagd :stuck_out_tongue:

Ik zou dan Istanbul doen, als je toch al naar Barcelona bent geweest. Barcelona is wel heel leuk, net zoals Londen, Parijs, Berlijn en Praag. Ik zou niet kunnen kiezen :stuck_out_tongue:

Ik ben in Berlijn, Parijs, Barcelona en Londen geweest. Ik zelf vond parijs echt zooooon mooie stad!! Barcelona ben ik al super vaak geweest, dat vind ik ook echt een leuke stad. Mooie dingen staan daar; Parc Guell ( dat mozaiek gebeuren), Segrada familia (mooie kerk! Ik hou niet van kerken maar die is wel mooi).
Ik zou zelf denk ik voor een van deze gaan :slightly_smiling_face:.

berlijn is ook heel leuk, kan je leuk winkelen iig! en londen weet ik niet meer zo goed, is al lang geleden…

Ja ik twijfel echt, Istabul is wel wat duurder maar dat maakt opzich niet heel veel uit omdat ik zelf ook geld ervoor bijleg. En ik ben zo slecht in kiezen haha. Oja in Barcelona en parijs ben ik ookal geweest . Maar die andere plaatsen spreken me niet echt aan.

Hmm, ik kan hier niet veel over zeggen :’) Ik ben Spaans, mijn vriend Turks.

Ben nooit in Barcelona geweest though, maar IKZELF zou Istanbul doen omdat het een geheel ander land is. Maar Barcelona schijnt ook leuk te zijn. Hmm.

Istanbul<3 waar je lekker kan shoppen is istinyepark je hebt alle merken daar :grinning:
en uitgaan kan overal :stuck_out_tongue:

Ik zou zeggen Istanbul, omdat je daar niet zo 1 2 3 in je leven komt.
Die andere steden liggen in Europa dus dat is veel dichterbij.

ik zou londen doen

Ik zou Istanbul doen omdat je al in Barcelona bent geweest, en Istanbul is echt een hele mooie stad.

PRAAG

SO
WIE
SO

Mensen van mijn school zijn daar heen gegaan en het is echt de beste en leukste reis ooit geworden zeiden ze, terwijl de mensen die naar berlijn en barcelona en London gingen het maar stom vonden.

En als je écht alleen maar tussen Istanbul en Barcelona wil kiezen, zeg ik Istanbul

barca! i like that city!!

Oja en Barcelona is zo standaard vind ik :stuck_out_tongue:

istanbul is echt een hele mooie stad.

ik zou Istanbul doen omdat het een hele andere cultuur dan hier is, en Barcelona kom je vast nog wel eens in je leven. Ik ben zelf in Barcelona geweest met school en dat was heel leuk, maar toch zou ik voor Istanbul gaan haha.

BARCA ofcourse !

London. Aangezien je al in Barcelona bent geweest.

Istanbul is schitterend! Echt.
Groot, mooi, leuk en exciting. Veel bezienswaardigheden, leuke tentjes en uitgaansplaatsen. Shoppen kun je er ook zeker goed. Ik ben de naam van de straat kwijt, maar daar heb je echt alle winkels. Net een soort kalverstraat. En natuurlijk de grand bazaar voor souvenirtjes en andere leuke dingetjes. Maar let wel; afdingen! Echt, er kan zo 50/60% van de prijs af.

Sowieso is het een hele andere cultuur en je komt er ook minder vaak dan in Barcelona of Londen bv. denk ik… En daar ben je tenslotte al een keer geweest…

(: