Hi lieve GS’ers!
Ik moet echt even alles van mij afschrijven. Ik probeer het al een paar keer tegen vriendinnen te vertellen maar ik druk mezelf beter uit in geschreven taal en daarom heb ik besloten dat ik er een topic voor aan maak.
Mijn vriend en ik horen gewoon bij elkaar. Er is niemand die zo lief voor mij is als hij en ik weet dat hij uit het diepst van mijn hart van mij houdt. Toch is niet alles rozengeur en maneschijn, anders had dit topic niet nodig geweest.
Ik ben heel erg ziek. Al gaat het momenteel goed hoor, het is al wel eens slechter geweest.
Dit zet wel veel spanning op onze relaties. Ik kan me heel erg goed voelen maar ook echt heel erg, ondraaglijk slecht. Dit is voor ons beide moeilijk.
Een tijd terug was ik op onze laptop aan het werk en zocht even een pagina terug die ik nodig had. Toen ben ik er achter gekomen dat mijn vriend op een site zat waar je met allemaal meiden kon chatten die foto’s van hun blote borsten/billen etc als profielfoto gebruikte. Gesprekken over seksuele handelingen. Dit heeft me heel erg kapot gemaakt. We wonen samen en willen, als ik helemaal beter ben, ook trouwen. Dit voorval heeft me heel erg kapot gemaakt maar ik kon niet zomaar bij hem weggaan. Hij heeft zijn account op deze site verwijderd en beloofd dat hij alles weer goed zal maken. Alsnog is het echt moeilijk voor me.
Dit opzij gezet, bots ik heel erg met mijn schoonfamilie en vooral met mijn vriends schoonzus.
Ivm mijn medische omstandigheden hebben mijn vriend en ik nog maar heel weinig tijd om een kindje te krijgen. Hier zijn we al heel lang mee bezig maar hebben het sinds kort ook aan zijn familie bekend gemaakt.
Sindsdien lijkt het alsof ze me haten. Zijn schoonzus (noem haar even Anna) vernedert me met de dingen die ze zegt, ze zegt het niet rechtstreeks tegen mij maar in het luchtledige. Al weet wel iedereen dat ze op mij doelt. Het zit haar dwars dat wij waarschijnlijk eerder een kind zullen krijgen als zij en mijn vriend zijn broer (mij vriend is de jongste van de twee) ik weet niet meer hoe ik er mee om moet gaan en voel me ongemakkelijk in hun buurt. De spanning is om te snijden en met kerst klapte de hele familie bijna uit elkaar, omdat we zo op elkaar zitten.
Anna wilt met haar ouders, mijn vriends ouders en ons gaan praten over dit gedoe, ik zie hier erg tegenop en heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
Het is niet hun probleem. Toch?
mijn schoonmoeder doet ook erg gemeen tegen me. Mijn vriend sport (geen prof of topsporter ofzo hoor, maar hij doet wel wedstrijden mee) en toen we laatst met zijn moeder erbij naar een wedstrijd gingen had ik een heel slechte gezondheidstoestand. Zoals ik al zei, die komen en gaan. Ik kan tijdens zo’n moment amper nog lopen. Toen we een uur gereden hadden, waren we er. Mijn vriend en zijn moeder rende praktisch naar binnen omdat ze bang waren te laat te zijn. Ze lieten mij in de auto achter want ik kon er in geen mogelijkheid uit. Mijn vriend kwam terug om me te halen en toen hij de deur had opengedaan stormde zijn moeder er aan en schreeuwde ze dat hij zich niet met mij moest bemoeien maar met de wedstrijd. Ze deed de deur weer terug en ze gingen naar binnen. Ik heb 2.5 uur gewacht tot ze terug kwamen…
Ik heb hier jog altijd last van en weet niet hoe ik dit met mijn vriend en mijn schoonmoeder op kan pakken. Heeft er iemand misschien tips?
Veel liefs,