Iso Beauty producten (krultang etc)

Gister was ik in Utrecht met een vriendin en vroegen mensen van ‘iso beauty’ of ze ons haar mochten doen. Dit leek ons wel leuk dus zo gezegd zo gedaan.

De krultangen die ze gebruikten waren echt heel goed!
(Dit is niet om reclame te maken maar om een tip te geven als je een nieuwe krul/stijltang wil kopen.)
De krullen werden super snel gemaakt, ze deed zegmaar mijn haar om de krultang, liet het 3 seconden zetten en er zat gelijk een mooie krul in. Met mijn krultang die ikzelf heb moet ik ongeveer 10 seconden wachten tot er een redelijke krul in zit.

Ook was het niet slecht voor je haar want de krultangen waren van een materiaal gemaakt waar je haar niet van beschadigt. Ook blijven de krullen 2 dagen zitten! Ze had er geen haarlak of iets in gedaan en het bleef inderdaad zitten, zelfs met een beetje regen en heel veel wind.

Ze zijn wel prijzig, voor een krultang moet je 90 euro betalen.
Dus als je een nieuwe goede krul/stijltang wilt, kijk dan even op de site!
http://www.isobeauty.com/

De tangen zagen er trouwens ook heel leuk uit, zebraprint, tijgerprint maar ook gewoon roze, blauw, etc. Ook krijg je volgens mij een jaar garantie, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb er zelf niet een gekocht en weet dus niet hoe ze op lange termijn werken enzo. Iemand ervaring?

Leuk…!!
Jammer dat ze best prijzig zijn
maar wel erg leuk

duur maar hij is dan wel goed

Ik ken iemand die daar een stijltang gekocht had en was na 1 maand al stuk.
Ik wou er zelf ook 1 kopen maar nu niet meer. Ik loop er 4x per week langs

Die stijltang heb ik in het roze, en hij is echt goed :slightly_smiling_face:

Ja hij is zo goed echt waar :grinning_face_with_smiling_eyes:
Heb ook een roze…

zodra ik mijn loon heb, koop ik er een.

de site doet het niet bij mij trouwens.

Denk ongeveer een jaar geleden ben ik ook in Utrecht geweest en vroegen ze ook aan mij of ik de krultang wou uitproberen! het duurde echt niet lang voordat ik een hele bos met krullen had. ik heb gelijk de krultang gekocht, en hij doet het nu nog steeds goed. ik kan er echt niet meer zonder!