Islam

Oke ze bedoeld niet alle Moslims.
Kunnen we nu ophouden?

Ik kan mensen heel goed accepteren zoals ze zijn. Ik zei ook niet dat ik je dom vindt, maar wel dat het zo over komt. En ik weet zeker dat het niet alleen bij mij zo is! Dus jij moet echt LEZEN wat ik typ, niet zomaar dingen concluderen…

Damn… Gaan we weer…

No offense, maar het alweer lekker de goede kant uit. Terwijl we pas op pagina 2 zitten =)

OT: Ik ga mijn mening hier niet neer zetten, omdat ik weet dat ik er anderen mee kwets. Maar mijn mening komt door slechte ervaringen.

En ja, ik weet dat niet iedere moslim hetzelfde is, en ik heb echt wel voor sommigen respect.

ik ben gestopt:$

mag ik vragen wat jij hierme wil bereiken…? probeer jij mij te dissen ofso? of wil je perse het laatste woord hebben? meisje lees je eigen berichtjes en concludeer dan wie moet lesen ja! als ik dom over kom ik joun ogen betekend dat dat jij me dom vind… dus…
ik heb gezegt dat ik ga stoppen met dese nuttelose discussie en na dit berichtje reageer ik ook niet op jou en jou domme argumenten

prettige avond nog, en slaaplekker
kus!

Lekker boeiend of iemand wel of niet kan typen, als jullie daarover willen discuseren maak er dan een apart topic over aan.

En voor iedereen die nu zegt dat ze een hekel hebben aan alle moslims:
Ik raad aan om eens als vrienden met een paar leeftijdsgenootjes om te gaan die moslim zijn, dan snap je miss er meer van en verdwijnt je vooroodeel.

Want laten we het zo bekijken:
ALs iemand zegt ik haat alle nederlanders, of iemand zegt ik haat alle christenen
dan denk je toch ook van uuh maar alle nederlanders, dat zijn zoooveeel verschillende soorten mensen hoe kan dat nou?
Het zelfde geldt voor christenen…

En dus ook:
Het zelfde geld voor moslims…

haha goed gevoeld:P

Hahah jij hebt nog veel te leren op school, merk ik wel.
Maar het wordt een beetje off-topic dus basta

Verspil je tijd niet aan haten. Haat je de christendom en Jodendom dan ook?

hmm beetje rare opmerkingen heb je… ze zei toch al dat het off-topic werdt… en volgens mij moet jij zelf veel leren… je kent haar niet dus oordeel niet meid, wie weet wat voor opleiding ze doet ,
stjee mensen moeten echt is ophouden met vooroordelen hebben… ik ken ook genoeg mensen die heel slim zijn maar op msn enzo heel gaar typen magoed…
voor je ook een discusie met mij gaat voeren, ik heb mijn zegje gedaan en voorde rest boeit het niet…

ontopic…
ik ben hindoe maar ik heb veel moslim vriendinen , en ik heb niets tegen hun , ze zijn wel streng maar dat zijn wij hindoes ook wel eigenlijk… dusjaa

Jij leest blijkbaar ook al niet goed haha

@EuqinaD
Wanneer stop jij eens met quoten man. Wat wordt er onderstaan met ‘einde discussie’ ?!

Kan ik moeilijk mijn mening over geven zonder een oorlog te starten.

Begin er dan ook niet over; ik heb het achter me gelaten.
You brought it up, honey

Nonsens, die anderen waren al gestopt, jij praat nog verder. Blijf ontopic.
Ont: Ik heb respect voor ieder geloof, we hebben immers hetzelfde God.

Nee hoor, als niemand er iets over zei was ik niet verder gegaan :wink:
Als jij er ook nu gewoon over ophoudt kunnen we leuk overgaan over de Islam

beter reageer jij niet meer als zij wat segt,
je hebt mensen die begrijpen dat ze fout zitten maar je hebt ook mensen die het nooit toegeven dusjah je doet er niets aan helaas…

hindoeess hebben niet de selfde god!!
die geloven in meerderen en gen van die is segma, allah , joodsegod(JHWH d8 ik) of de cristenlijke god…

^^ Ik wil je niet kwetsen, maar Hindoeïsme is geen religie, volgens ieder gelovige want ieder religie heeft één God en een (leidinggevende) profeet. Net zoals bij het Jodendom, Christendom en Islam. Hindoeïsme is opgericht door Gautama Boeddha. Voor zover ik het weet is hij geen profeet?

Ik heb een HAPPY reactie!! :stuck_out_tongue:

Ik zweer…,als het mijn geloof was en ik moest/wou een hoofddoek dragen zou ik er volgens mij net zoveel hebben als ik nu schoenen heb… (wat?! Meer!) Lol!!
Gaat miss niet echt over het geloof zelf,maar dat denk ik vaak als ik een vrouw zie lopen die precies mooi haar hoofddoek heeft afgesteld bij haar kleren…:slightly_smiling_face:
Ik vindt mooi…XD (En het lijkt me ook nog beter voor je haar,beste uv-bescherming ooit…:slightly_smiling_face: )

:wink: