Islam

en nu in het Algemeen Nederlands?

hhhahahah:P

Ik voel een discussie aankomen

gebruik een woordenboek…

buitenlaaands - algemeen nederlands De dikke van dale

mischien vindt je heet hier wel pik

Ik haat het,
het spijt me, mijn mening, ik heb het van jongs af aan
meegekregen… Ik kan er niks aan doen…

Denk je niet dat JIJ een woordenboek nodig hebt?
Als ik moet beginnen met het verbeteren van al die spelfouten die jij maakt, ben ik de hele dag bezig. Hahahaha

Mensen mensen. ik had altijd nogal slechte vooroordelen over moslims enzo, totdat ik twee vrienden krijg die hier op internationale unifersiteit studeren, dezen komen regelrecht uit oman en gaan naar hun opleiding weer terug naar Oman. Door hun heb ik een beetje andere kijk op de islam gekregen en kreeg er dus meer interesse in. Ik ben mij gaan verdiepen in de islam, en heb er een ontzettend groot verslag van gemaakt. (zo’n 300 blz) Ik heb ALLES maar dan ook bijna ALLES tot op de puntjes uitgezocht over de islam zowel de regels als de terroristische groeperingen als de oorlogen die ze gevoerd hebben en zo kan ik nog uren doorgaan. Hierdoor heb ik een heel ander beeld ( een beter beeld) gekregen over de islam en respecteer moslims. Ik begrijp ze nu en oordeel niet over ze alleen maar over de weinige (vaak niet kloppende) informatie die ik heb opgevangen. Mensen verdiep je eerst ergens in voordat je gaat oordelen.

nope ik heb geen woordenboek nodig,:smiley:

want ik begrijp wat ik typ:D
jij blijkbaar niet… dusjah…:grinning:
en trouwens… wie zegt dat ik so ook met de hand schrijf… ik benn gewoon gewend om so te typen… en als dit je nietbevalt dan dikke pech sgat
want voor jou verander ik niet en als je het zoo erg vindt lees mijn berichten dan niet!

dit is dus het probleem met moslims die in Nederland wonen, geen respect what so ever voor de cultuur en taal van het land waar ze in wonen en leven.
Maar ohwee als wij dit niet doen; dan is de wereld te klein

p.s. wat je schrijft moet overkomen bij andere en als je dit niet wilt, kun je beter niet typen :slight_smile:

Waarom dan?
Kan je mening zijn maar ben benieuwd. :slightly_smiling_face:
Ik bedoel, hebben ze thuis gezegd van: ‘Ooh, Moslims zijn slecht daar moet je niet mee omgaan!’ ofzo?
wel raar dat je zomaar alle moslims haat, maar goed :’)

ten1e , waarom altijd moslims…? er sijn genoeg buitelanders die gene moslim sijn en ook geen goed nederlands kunnen
ten 2e tot nu toe ben jij de einge die seurt;)
dus jah? ik sit er niet mee sgat;) jij blijkbaar wel:D anders sou je er niet over beginnen:D…

Lang niet hoor.
Ik ben ook Moslim maar typ fatsoenlijk.
Maar goed.

Ik zei ook niet dat alle moslims niet fatsoenlijk typen

komt tog wel over als Alle he?

Ik zeur niet; ik heb kritiek
En ik irriteer me inderdaad als iemand niet gewoon fatsoenlijk typt, zo kom je dom over in mijn ogen

Je zei letterlijk: dit is dus het probleem met moslims die in Nederland wonen
Dus als ik het zo lees, lijkt het alsof je iedereen bedoeld.
Maar goed ik wil niet hierover discussiëren, beetje zinloos. :wink:

Zo komt het op jou over ja; maar staat dat er ook?
Ik heb nooit getypt ALLE… Ken genoeg moslims die normaal kunnen typen en praten, zijn vrienden van mij zelfs

waarom kun jij mensen neit accepteren zoals ze zijn…?
als ik so wil typen dan wil ik dat en als jij je er aan irriteert mooi! ga maar mooi verder met irriteren , ik irriteer me ook aan jou, dat jij om so iets kleins je kan irriteren, en wie segt dat jij slim bent omdat jij goed typt?.. hoe iemand typt zegt niet hoe iemand is…
Dat jij uit zoiets te conclusie kan trekken dat iemand dom is, is al eigenlijk heel dom. Weet je wat ik ook nog dom vind, ik vind het dom dat jij op een forum off-topic gaat, in plaats van on-topic en willekeurig uit je eigen frustratie en irritatie reageert.!

blijkbaar niet alleen bij mij ook bij ikwilgeennaam , lees is meisje voor je wat zegt!