Isdat nou echt zo raar?

Ik koop mijn haarverf meestal bij de action of de wibra. Vinden vele raar. Terwijl het gewoon topmerken die daar liggen hoor. Maar omdat ze niet boven de 10 euro kosten is het slecht. Ben ik de enige die het niet vreemd vind dat ik liever voor dezelfde kwaliteit in de 20 euro minder betaal? Ik begin er lichtelijk aan te twijfelen of dat echt zo raar is.

Nee dat is niet raar. Doe ik meestal ook. Is precies wat je zegt, de kwaliteit vind ik gewoon goed maar dan ga ik daar niet 10 euro meer voor betalen

Waarom zou het raar zijn als je minder wil betalen voor hetzelfde? Volgens mij wil iedereen dat wel, maar omdat zeeman en wibra een mindere naam hebben ‘durven’ mensen daar niks te kopen lijkt het wel. Ik koop vaak shampoo en deo enzo bij de zeeman, zelfde merken als bij de etos/kruidvat, maar dan snel 2 a 3 euro goedkoper.

Tuurlijk niet

Bij de action heb je ook haarverf van garnier, voor 8 euro of zo haha, dat is toch juist fijn? Sneller kan je het geld niet besparen hoor!

Nee is niet raar.

Nope is niet raar :slightly_smiling_face:

Is helemaal niks mis mee.

Ik koop ook altijd “haarkleuring in 10 minuten” van de action. Voor maar 7 euro, en het werkt toch net zo goed als een andere voor 50 euro. Waarom zou ik veel geld uitgeven als dit ook perfect gaat? Het is helemaal niet raar.

Ik krijg serieus op een andere site reacties dat ik echt raar ben dat ik haarverf bij de wibra of action koop. Het is gewoon l’oreal of garnier, ik heb 2 pakjes nodig, zo’n 5 euro voor 2 pakjes bij de wibra, 30 euro bij de DA of Kruidvat. Tadaaa, verantwoordelijk met geld omgaan :3

Heb ik ook met bepaalde dingen hoor.

‘Iel, haal jij je nagellak bij de action? Dát kan echt niet hoor’

Ik kreeg net deze reactie:
“je gaat toch geen haarverf bij de wibra kopen he…”

Like ga met je 50 euro per uur baantje, ik heb geen baan(alhoewel kan ik er wel 1 krijgen, yay!) ik krijg 5 euro zakgeld per week en ik hou van mijn haar, dus ik besteed liever 2,50 aan verzorging en 2,50 aan verf dan 30 aan verf en niks overhouden voor verzorging

Volgensmij zeggen ze dat, maar kopen ze het er zelf ook gewoon. Schiet lekker op hoor. Zo had ik vriendin waarmee ik naar de stad ging. Ik: rondneuzen bij de takko?. Zij:NEEEEEEH! Zo liepen we de takko voorbij. Ik later met mijn moeder naar de sad en dan wél de takko in. Zie ik die volgende dag mijn vriendin met een truitje van de takko rondlopen!

Het zijn meestal ongeveer dezelfde. Het verschil zit erin dat die ergens anders gemaakt wordt en meestal geen Nederlandse titel heeft op de verpakking. Maar de kwaliteit is niet slechter!

Is inderdaad niet raar, k koop mijn haarverf van de kruidvat 5 euro een pakje… of in de aanbieding 2 voor 7 euro. :flushed:

Ik koop mijn verf ook altijd bij de action, die van 1,60 :cold_sweat:

O ja, maar ik koop mijne bij de voordeel shop en dat vinden mensen niet raar omdat ze het zelf ook allemaal doen.

Dat is niet raar maar slim (:

Welke is dat dan?

Tuurlijk is dat niet raar :slightly_smiling_face: