Isabelle Kwakernaat

Ik zat op youtube te kijken bij covers etc.
Kwam ik op de cover van angel by my side van xisaxx
ik keek bij de reacties en zag tot mn schrik dat dit meisje 2 jaar geleden door haar moeder is vermoord,
zo erg…
Haar moeder had het meisje slaappillen gegeven, en een gaslek gemaakt. Daarna was ze naast Isabelle gaan liggen. Haar moeder heeft het overleeft, maar Isabelle niet… De straf voor de moord op het meisje? 6 jaar…
als je er meer over wilt weten:
http://pasteurella.blogsp…or-moord-op-isabelle.html

haar youtubesite:
http://www.youtube.com/user/xIsaxx

ik heb dit topic gemaakt voor haar nabestaande, mensen die haar kennen, mensen die iets kwijt willen en voor het meisje zelf, want ik weet dat in de hemel een meisje is, die de sterren van de hemel zingt…

Ik kende haar via habbo, en zo via hyves.
ze was echt een heel lief meisje, en het is echt vreselijk dat dit haar moest overkomen. :frowning:

Ik ken haar niet, maar het klinkt vreselijk, wat er met haar gebeurt is. Sterkte voor de nabestaanden!

Dat las ik vandaag nog in de Viva. :frowning_face:

Ook bij dat filmpje van Me Myself & I zegt ze bij “I love” my mom…
Ik vraag me af waarom die moeder dat heeft gedaan?

Jeez, wat een akelig verhaal o.o
ik vraag me inderdaad ook af waarom haar moeder haar eigen dochter heeft vermoord…

Waarom haar moeder dat deed is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Ze wilde haar niet alleen achterlaten als ze zelfmoord ging plegen, dus besloot ze haar ook te vermoorden.
Het is wel fout natuurlijk, maar vind het niet zo vreemd te begrijpen. Het is niet zo dat ze haar dochter haatte ofzo.
Nouja, rust in vrede.

Hmm, ja dat klinkt inderdaad best logisch. zeg ook niet dat het goed is ofzo, maar het inderdaad wel de meest logische redenering. Alleen dan wel heeeeeel erg dat die moeder het overleeft heeft. O.o

Dan ben je pas een egoïst zeg… Nee niet jij, die moeder, om dat even te beslissen voor haar dochter.

Ik kende haar ook van habbo.
R.I.P

als Isabelle het nou tenminste had overleeft…
het klinkt hard,
maar als moeder ben je het leven dan gewoon niet waardig…