Is zwemmen goed voor je?

hey,
ik ga vanaf vanavond 2-3 x in de week met me moeder zwemmen, maar is het nou goed voor je lijn? want ik wil graag me buikje eraf hebben… en me benen! op de ene site lees ik dat het beter is als de sportschool, omdat je dan alle spieren gebruikt, en op de andere site lees ik dat het alleen goed is voor je conditie? heeft iemand ervaring hiermee? bedankt!

Zwemmen is 1 van de beste sporten om te doen voor je lijf. Inderdaad spieren, en ook conditie.

alle beweging is goed voor de lijn. Zwemmen is vooral goed voor het trainen van arm, been en rugspieren.

Zwemmen is een van de beste sporten die er is, het is goed voor je spieren omdat je alles in je lichaam gebruikt als je zwemt maar het is ook heel goed voor je conditie!

okee gelukkig! dit geeft me iets meer zekerheid hihi

Jup, zwemmen is heel goed voor je!

zwemmen is de beste sport !! je gebruikt al je spieren en het is goed voor je conditie en het is nog eens leuk ook ( vind ik ) :stuck_out_tongue:

zwemmen is de beste sport !! je gebruikt al je spieren en het is goed voor je conditie en het is nog eens leuk ook ( vind ik ) :stuck_out_tongue:

zwemmen is een van de beste sporten die je kan doen voor je lijn! De eerste twintig minuten dat je sport, verbrand je je suiker, maar suikers moet je daarna altijd toch innemen, anders kan je misschien flauw vallen. Als je langer dan 20 minuten sport, begin je vet te verbranden (en je hoeft dus niet opnieuw vet in te nemen :d) bij intensievere sporten kan je meestal geen uren volhouden, en je traint ook meer je spieren dan dat je afvalt. Bovendien is zwemmen ook goed voor de versteviging van je spieren en buik, plus je krijgt er een mooiere houding van!

Nee van zwemmen ga je dood.

En wil je je benen eraf hebben?:astonished:

Ha-ha ik ben zo grappig. Nee maar zwemmen is ofcourse heel goed voor je:)

weet dat het goed is voor armen en benen, maar ook voor je buik? want dan ga ik misschien ook wel zwemmen :slightly_smiling_face:

Bij zwemmen gebruik je bijna al je spieren en is juist een heel effectieve sport.

zwemmen is een goede sport, mits je wel een goed schema aanhoudt. Wanneer je op je dooie gemakje zwemt heeft het minder effect dan wanneer je voor “een stevige ‘workout’” gaat (;

Je krijgt wel spierpijn op plekken waarvan je niet eens wist dat je daar spieren had, maar dat is ook wel weer positief. Zwemmen is een van de beste sporten om je lichaam in vorm te houden!

Bij zwemmen train je bijna al je spieren, dus je krijgt er een mooi strak lichaam van.

zwemmen is super! goed voor je conditie, goed voor je hele lichaam en je krijgt er een strakke buik van c:

Bwuh :") Viel ik maar weer af van zwemmen, hahahha.

Mij lijkt zumba in een zwembad echt leuk!