is zo iets normaal?

oke ff het verhaal uit leggen
ik vind iemand leuk en we hebben eigenlijk al soort van ralatie gehad maar was niet officieel en ook niet met zoennen maar iedereen wist wel een beetje dat wij bij elkaar hoorde

hij heeft nu een vriendin maar ik weet dat het stroef tussen hun verloopt
een van zijn beste vrienden zei vanochtend tegen mij dat hij het volgende week op bepaalde dag uit gaat maken met haar
maar is dat normaal dat jongens daar dan een datum voor plannen?
en als het uit is moet ik dan wachten of gewoon meteenn voor actie gaan?

Eh, die jongen lekker laten gaan. Het klinkt allemaal een beetje kinderlijk en jongens die een week willen wachten met een meisje vertellen dat ze het niet meer zien zitten? Lijkt mij toch niet heel aantrekkelijk.

En waarom heeft hij dan niet jou gekozen en wel dat meisje als jullie elkaar zo leuk vinden en bij elkaar horen.

Dat vroeg ik me ook af! Als ik jou was, zou ik me toch wel echt de tweede keuze voelen en liever op zoek gaan naar een jongen die wel meteen voor jou wil gaan.

nou wij zaten toen allebij in moeilijke situatie
ik ging net verhuizen en dat liep allemaal niet zo lekker
en hij had niet zulke goed punten

Maar hij had wel tijd voor een ander meisje, vaag verhaal

nou gewoon afwachten hoe het loopt.

Beetje raar en erg kinderlijk om daar een datum voor te pakken idd.
Zou het gewoon afwachten, maar ik zou me toch 2x bedenken als die jongen opeens iets mij zou willen beginnen.

Uit de manier van schrijven van de TS, kun je toch wel opmaken dat ze zelf ook nog heel kinderlijk is?

@TS:

Laat gaan. Volgende week komt er wel weer een nieuwe jongen voorbij.

Beetje vaag verhaal, maar voor antwoord op je vragen:
Nee het is niet normaal dat jongens daar een datum voor prikken, wel weet ik dat jongens het soms aan vrienden vertelllen als ze het uit willen maken. Misschien heeft die jongen een vaste dag in de week dat hij met haar afspreekt.
Maar ik zou als ik jou wel hem wel eventjes de ruimte geven om los te koppelen van haar, want waarschijnlijk zal hij nog wel een paar keer met haar gaan praten enzo. En als jullie echt elkaar zo leuk vinden komt dat vanzelf wel.

Ik ken meerdere jongens die ook een datum hadden geprikt. Allemaal vonden ze het sneu voor het meisje en dan was die datum een soort zetje in de rug, dat ze het echt gingen uitmaken. Ieder z’n ding.

Dit dus. Dit maak ook veel mee

jullie vinden mij kinderachtig en zeggen dat er nog wel meer jongens langs komen
maar ik ben 16
ben echt verliefd op hem voor het eerst in mijn leven
en ik heb helemaal niks aan jullie antwoorden

Dan moet je niet een topic aanmaken als je er niet tegen kan dat je niet het antwoord krijgt dat je wil horen, er worden best goede antwoorden gegeven dus je moet niet zo ondankbaar zijn.

Wtf ik geef gewoon antwoord op je vraag of het normaal is, net zoals anderen.

En dat we nou niet zeggen ‘‘Hij is verliefd op je!! Grijp je kans!!’’; deal with it.