is waterpijp met fruit erg ?

Hooi,
ik had een vraagje is waterpijp met fruit erg voor je ?
dus niet goed voor je longen ofzo ?
maar dan we met fruit en niet me drugs ofzoo :stuck_out_tongue:
ik had gehoord dat er nicotine in zat daarom :grinning:
en wie heeft het wel eens gedaan ??

Ik heb t wel eens gedaan
en volgends mij is het wel minder erg dan een sigaret maar het is beter als je het niet doet.

Kijk anders ff op wikipedia. Mn vriendin doet het ook heel vaak en die beweert dat het niet slecht voor je is maar dat slaat nergens op denk ik.

-oeps-

Het is minder slecht voor je dan roken als het goed is. Ik vind wel dat je soms heel erg uit je bek gaat meuren van dat spul.

Ik las juist ergens dat t 36keer erger dan roken was, maar dat was lang geleden, geen idee of het waar was.
Het lijkt me wel erger dan roken hoor, heb t zelf een keer gedaan en er kwam echt al ontzettend veel rook vrij.

Hmm tsjaa dan ben ik eventjes dom bezig. Laat maar dan x]

En er komt idd veel rook vrij maar ik wist niet dat het super slecht was. Maar eventjes mn vriendje mee confronteren dan.

was dat dan niet met drugs … ??

denk ik ook :grinning: (ik hoop het)

Als je even zoekt op internet kom je al een heel eind:

Gezondheidsrisico’s
Verschillende wetenschappelijke studies hebben uitgewezen dat het roken met behulp van een waterpijp even schadelijk of zelfs schadelijker is dan het roken van sigaretten. Het is zelfs zo, dat men bij het roken met behulp van een waterpijp, niet alleen kankerverwekkende chemicaliën en koolstofmonoxide inademt, zoals bij het roken van sigaretten, maar zelfs zware metalen, afkomstig van het kooltje dat gebruikt wordt als brandstof, inademt. Ook het passief roken is schadelijk. Er bestaat ook geen enkel toestel waarvan bewezen is dat het de schadelijke effecten van de waterpijp enigszinds afneemt of doet verdwijnen. Het gerucht dat zegt dat een waterpijp roken niet of minder schadelijk is dan sigaretten roken, is dus pertinent onwaar.
(wikipedia)

Zou ook best kunnen hoor, weet het niet precies meer. :wink:

Nou dat is dat. Als je t toch wilt proberen. Doe dan wat je niet laten kan.

ja las ik net ook :grinning:

ik heb het al gedaan drm :wink:

Ik heb het nooit met fruit gedaan maar wel met ander spul erin xD en volgensmij is het nietzo erg als je het voor 1X doet .

het is helemaal niet erg… het is gewoon waterdamp met een smaakje… er zit ook geen nicotine in… ik heb zelf een waterpijp mar het is egt niet slecht voor je… hou zou het ooit 36x slechter kunnen zijn dan roken?:S das misschien alleen zo als je er drugs in doet ofso…

ik heb het wel een keertje gedaan met appeltabak
ik voelde er niks van dus ik ben ermee gestopt
het is heus niet erg voor een keer
en je raakt er ook niet verslaafd aan hoor (’:

kwou net zeggen ,
waterpijp kan je toch ook met van dat fruitkool ofzo?
dat is soort kool met fruitgeur en smaak,
ik geloof niet dat het slechter is dan roken ;/

ik denk ook niet dat het slechter is maar wel misschien ook niet helemaal niet slecht … …

ik denk wel dat het een beetje erg is … want door die kool denk ik … ik las net op wikipedia iets dat het wle een beetje slecht is :grinning: