Is shoppen in Apeldoorn leuk?

Mijn moeder zegt van wel, maar zelf ben ik er nooit geweest.
En wat voor leuke winkels zijn er ?

Euh ze hebben volgens mij ook een Mango daar.
H&M, New Yorker geloof ik ook.
Mc Donalds midden in winkelstraat! :grinning:
Ik zou zeker even een kijkje nemen in de Oranjerie, waar de H&M zit en de New Yorker.
Verder ben ik het alweer vergeten, haha, want het is al een tijdje geleden.

Ik vond het wel OK, maar het begint steeds leuker te worden. De boel word enorm opgeknapt en er komt binnenkort (ik denk ergens in september) idd een nieuwe Mango. Er is een enorme Sting, vrij uitgebreide H&M, tamelijke grote Zara en verder de vrij standaard winkels. En idd ook grote New Yorker, maar dan ben ik niet zo weg van.

oh,
nu wil ik ook naar apeldoorn. x)

waaaaaa ik ga altijd naar apeldoorn.
is gezelligg, ze hebben alle leuke winkels!
en dr komen er idd steeds meer bij, maar ik woon in apeldoorn, dus zal wel daar ana liggen :stuck_out_tongue:

Mijn tante woont daar ook haha, dichtbij het centrum! :grin:

meee toooooo :grin:

Is leuk hoor! (: (als ik niks door elkaar haal tenminste xd)
Ze hebben ook een overdekt winkelcentrum > de Orangerie
Ze hebben: H&M, Zara, New Yorker, V&D, Vero Moda, Only en ehh nog meer :slightly_smiling_face:

& de Sting natuurlijk

Aaah de Zara in Apeldoorn is geweldig ^^
Alleen moet je niet schoenen kopen met verschil tussen de maat, en al helemaal niet als je in Enschede woont. Je kunt namelijk alleen ruilen bij dezelfde Zara waar je het gekocht hebt, en daar was mijn moeder niet zo enthousiast over… Maar uiteindelijk heb ik de schoenen toch in de goede maat gekregen ^^

De Orangerie is echt heel erg leuk. Apeldoorn is echt heel leuk om te winkelen, zeker doen!

Huh? Dat klopt niet, je kan het altijd ruilen bij de Zara met eenzelfde afdeling. Zolang het in Nederland is iig.

Nou, ik moest weer terug naar Apeldoorn. Ze hadden liever niet dat ik naar een andere Zara ging.

Jaa de Zara is heel mooi daar. Morgen ga ik naar Apeldoorn :grinning:

Wel een beetje jammer dat ze nu voor elke stad een topic gaan openen. :x

Ik woon in Apeldoorn en ik vind het winkelen hier niet zo… maar dat kan aan mij liggen natuurlijk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als ik het zo hoor zou ik naar arnhem gaan, daar woon ik en ik vind het echt lekker daar te shoppen :slightly_smiling_face:

Oké bedankt allemaal !

ben er paar dagen nog geweest !
heel veel leuke winkels , maar als je overal rond wilt kyken mag je wel heeel vroeg komen , want wy waren er geloof ik rond eh 11 / 12 uur ofzo ?
en we hadden de helft nog niet gehad ( maar da kan ook aan my liggen ).
ik vind het er wel heel erg gezellig , veel leuke winkels , en ik heb iig wel veel leuke dingen gekocht ! ga ik zeker nog een x heen !

Ik woon ook in apeldoorn en ja we hebben wel een grote sting maar verder zijn de winkels niet zo hoor :stuck_out_tongue: En voor leuke bloesjes vergeet vooral de Loft niet! En voor een lekker stukje taart bij Central Park!