Is m'n vriendje knap genoeg???

Hè ik heb sinds kort een nieuw vriendje maar m’n vriendinnen weten het nog niet. Ik tweifel namelijk of hij wel knap genoeg is en m’n vriendinnen hem zullen accepteren. (Je kunt hem bij Facebook opzoeken onder de naam )
Plz geef je mening over hem.

ew nee

Hoe oud ben je?

Zolang jij vindt dat hij er goed uitziet is dat voldoende. Jij date hem, je vriendinnen toch niet?

:flushed:

ik tweifel ijgenleik ook

Bedankt Nana je hebt wel gelijk, ik denk dat ik hem morge aan m’n vriendinnen show

O ja ik ben over n paar dagen 14

Goed zo.
Nja op zo’n leeftijd stel je je makkelijk zulke vragen, maar gewoon doen.

Uhh, hoe bedoel je of hij wel knap genoeg is? Het is toch je vriend?

Wat 'n vleeskeuring.
Zolang jij hem leuk vind is het toch prima?

Anne b ik zou ook zijn naam uit je post halen. Want zo schendt je zijn privacy een beetje

Inderdaad, beetje vreemd dat je ze naam hier neer zet maar goed.

Ik denk niet dat hij er blij mee is als hij deze post perongeluk te zien krijgt. En je hebt toch iets met je vriend om je vriend en niet omdat anderen hem wel of niet knap vinden.

Laat me raden: jij bent die jongen, verrekte onzeker over jezelf, en wilt zo naar complimentjes vissen?

Wat maakt het uit wat anderen van hem vinden, zolang jij blij met hem bent is het goed toch?

Ik sluit dit topic. Het lijkt me niet dat je vriend het waardeert als je hem met achternaam op een site zet, zodat mensen zijn uiterlijk kunnen gaan raten. Bovendien, als hij je vriend is, vind jij hem sowieso toch knap genoeg. Dan maakt het niet uit wat andere mensen vinden.