heee hallo,
Sinds het begin van dit jaar ben ik onwijs close met een jongen, Casper. (over het algemeen ga ik wel redelijk veel met jongens om) Het is een goed verzorgde, redelijke knappe en 1,94 m lange jongen. Ik kan onwijs goed met hem praten en lachen, we hebben echt de grootste lol samen en ik word gewoon blij als ik hem zie .
Het zou echt een leuk vriendje kunnen zijn, alleen zie ik hem niet zo. Er is namelijk iets wat ik niet zeker weet en niet durf te vragen… Ik denk namelijk dat hij homo is. Niet dat hij het altijd over jongens heeft ofzo, maar gewoon… dat gevoel heb ik. Hij gaat niet met andere meisjes om behalve ik, ant hij heeft een super leuke mannelijk vriendengroep.
Ik heb ooit ergens gelezen, dat als je denk dat iemand homo is, hij dat meestal ook is. Ik weet alleen niet zo goed hoe je dat in real life moet toepassen.
Soms denk ik echt bij mezelf; hoe kan ik er nou over twijfelen, hij is gewoon homo. Maar soms doet ie toch een beetje flirterig tegen me, en dat weet ik het gewoon niet.
Dus, wat zou ik moeten doen?
xxx