Is mijn vriend homo ?

Hoi,

ik heb nu al een hele tijd een relatie met mijn vriend. We zijn nu al ruim 3 maanden samen en we hebben nog geen sex gehad. Ik wil wel, maar heb het idee dat hij niet wilt… Ik heb al meerdere pogingen gedaan, maar niks helpt…

Als ik hem probeer te verleiden krijg ik geen reactie. ik heb het idee dat hij homo is…

Hoe kom je hier achter?

pleasseeeeeee help me!!!

Nou, dat is wel een heel snelle conclusie. Praat er met hem over?

Uh, misschien is hij er gewoon nog niet aan toe. Je moet hem niet pushen.

Omdat hij nog geen seks wil is hij homoseksueel?

Praat met hem erover? Niet pushen, etc.

3 maanden vind ik geen ‘‘al een hele tijd’’ maar oke.

En omdat hij nog geen seks wil betekent het niet meteen dat hij homo is.

Wat een niveau.

Ik zal er over gaan praten met je vriend,
Misschien is hij zelf er nog niet klaar voor ?

Praat er over. Misschien is er wel een hele andere reden.

Geen seks betekent niet dat hij homo is.
Push hem niet zo, als jij niet zou willen zou je het ook fijn vinden als hij daar respect voor zou hebben en je niet zomaar als homoseksueel zou bestempelen.

ja maar hij heeft ook nog nooit sex gehad hiervoor… en hij is ondertussen al 21…
maar hij trekt wel.

Heeft hij weleens relaties gehad?

Wow wacht. De 22e van oktober zei je dat het net een week uit was met je ex, zeg maar even een maand geleden dus. En je hebt 3 maanden met je huidige vriend?

Nouja, in ieder geval, praat erover.

Misschien is hij ooit misbruikt oid?

Niet zo snel conclusies trekken, als hij homo is vertelt hij het je zelf wel.

Wel als hij niet opgewonden wordt is er toch wel iets mis met zijn hormonen, maar misschien heeft hij gewoon superveel zenuwen en is hij er nog niet klaar voor?

Heeft hij andere gaytrekjes? :’)

Misschien is hij onzeker over of schaamt hij zich voor iets? Of wil hij wachten tot het huwelijk, of in ieder geval tot jullie langer samen zijn? Weet jij veel.

zo gek is dat niet hoor. niet iedere jongen is snel met seks. als een meisje geen seks wilt na 3 maanden is het niet raar maar bij een jongen wel?

Dus als een jongen nog geen seks met je wilt hebben, is hij homo? Oke.

Ik denk dat iemands homoseksualiteit toch wel van meer factoren afhangt dan geen seks willen hebben met jou. Bovendien is drie maanden geen eeuwigheid, het zou best kunnen zijn dat hij het nog te pril vindt / wil wachten / er nog niet klaar voor is.

Misschien wilt hij gewoon zijn eerste keer tot iets bijzonders maken, met iemand waar hij zeker van weet dat het niet een week of een maand later uit is. Heb gewoon geduld, een jongen is heus niet gelijk homoseksueel als hij niet met je naar bed wilt, ook jongens kunnen er niet aan toe zijn.

Mijn vriend was ook maagd op zijn 21ste.
Vrienden van mij zijn nu 23 en ook maagd en nee zij zijn geen homo.
Als je er niet klaar voor bent, ben je er niet klaar voor, hoe oud je ook bent.

Als ik jou was zou ik eens met hem praten erover. Misschien dat hij je dan een reden kan vertellen. Sowieso vind ik 3 maanden nog redelijk snel om verder te gaan. Misschien wil hij gewoon nog wat wachten. Communiceer.