Is mijn stijl vreemd?

Ik heb een best eigen stijl maar ik ben vaak bang voor de reactie van andere mensen.
Zelf vind ik bijvoorbeeld een High Waisted short heel gaaf met met zo’n uitgesneden top aan de zijkant.
Maar er zijn super veel mensen die dit vreselijk vinden. Ook vinden veel mensen het té als ik een kleur op mijn lippen heb. Zo zijn er nog wat voorbeelden van wat ik mooi vind en anderen niet.
Weet er iemand wat ik hier mee moet doen?
Liefs 'x

Gewoon dragen wat jij leuk vindt. Meningen verschillen en dus zullen er altijd dingen blijven die niet iedereen mooi vindt.

Be you.

niet naar anderen luisteren.
iedereen heeft zijn eigen stijl, gewoon aantrekken wat je zelf mooi vindt, andere moeten je maar accepteren zoals je bent :slightly_smiling_face:

Iedereen heeft zijn eigen stijl, en soms zijn die best gewaagd. Zolang je iets draagt waar jij je goed in voelt is het goed!

Klinkt alsof je mijn stijl beschrijft haha. Lekker dragen wat je leuk vindt! En wat ook belangrijk is, als jij laat zien dat jij jouw stijl met zelfvertrouwen draagt durft niemand er iets lelijks over zeggen :wink:

high waisted short met uitgesneden top hebben alle hipstahs

Twee opties:

1. Maak je vooral druk om andermans mening en pas je aan.
  2. Draag wat JIJ leuk vindt en trek je niks aan van anderen.

Aka, niks bijzonders dus

oh jeetje een highwaisted short. zó uniek en anders.

2 vreemd 4 deze world

“”""“eigen stijl”"""" en dan komen met high waisted shorts en hemdjes :"D ga weg man hahaha

Ja je bent echt heel vreemd x

Gewoon jezelf zijn, maar dat hebben een aantal hierboven ook al gezegd :slightly_smiling_face:

wauw wat een aaardige reacties, jullie zien er vast heel bijzonder uit <3 <3

maar iig, wat maakt het uit dat anderen het “vreselijk” vinden? Je kan nooit iedereen tevreden stellen, maar sowieso draag je het toch omdat jij het leuk vind? Niet voor anderen?

nog nooit iemand mee gezien inderdaad

Volgens mij ben je gewoon een hipster.

Niemand beweert hier een eigen stijl te hebben en het is geen eigen stijl als 100 miljoen andere meisjes t ook dragen.