Is mijn moeder ineens lesbisch?

Oke ik heb een heel dringende vraag.
Mn moeder heeft altijd alleen met mannen gehad enzo, en ze was niet tegen lesbisch ofzo maar het was zelf niet echt haar ding.

Dit weekend kwam een vrouw bij ons logeren.
Gwn een vrendin dacht ik, en ze kwam logeren omdat ze rust nodig had van haar kind.
Dat klinkt een beetje vreemd maar ze heeft adhd enzo en dat kind ging dus ergens anders logeren

van die vrouw weet ik dat ze bi is. Ze noemt zichzelf altijd “Confused”
Maar ik ben daar niet tegen ofzo, ze mag doen wat ze zelf wil.

Alleen gisteravond zat mn moeder de hele tijd van “Wanneer ga je nou eens naar bed?” het was pas half 12 ofzo en normaal blijf ik altijd wel langer wakker in het weekend.

Dus ik lag in bed en opeens hoorde ik echt vreselijke kreunen.
Ik vind het idee dat mn moeder het met een man doet al ranzig, omdat het mn moeder is.
Maar nu deed ze het dus met een vrouw!

Als ik er aan denk word ik steeds misselijk…
En ik weet nu echt niet wat ik moet doen…

Ik ben best boos… En ik weet niet precies waarom.
Oh en btw die vrouw is pas 28 en mn moeder is 41…

Mn moeder weet wel dat er iets is met mij nu… Ik zei net ook geen goeiemorgen enzo…

Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?
Ik voel me echt raar hierdoor enzo…

xx

Ik snap dat je hier van schrikt maar het is je moeders leven. En ja, jij hebt niks met haar seksleven te maken dat is iets van haar en niet van jou. Vervelend dat je haar nu bezig hebt gehoord maar ja die dingen gebeuren. Zet je er overheen en accepteer het en doe gewoon weer normaal tegen je moeder want ze heeft niks verkeerd gedaan. :slightly_smiling_face:

-

Hoe moeilijk is het om je in te houden met kreunen??? Serieus, hoe aanstellerig dit ook klinkt, ik zou écht respect voor mijn moeder verliezen als ze dit soort dingen zou doen.

Ik zit hier ook half te kokhalzen, sommige mensen zijn gewoon zó asociaal…

Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik verlies idd respect voor mensen als ik zulk soort dingen hoor.

En het probleem is, het is nogal ingewikkeld maar ik zit in een soort inrichting om trauma’s enzo te verwerken. En daar zit ik dus met mn meoder en zusjes, maar die vrouw is daar dus ook…

En echt prive praten met mn moeder zit er de laatste tijd niet echt in…

Begrijp ik goed dat jullie respect voor jullie moeder zouden verliezen als ze seksueel actief is met vrouwen? Dat vind ik wel echt erg… Begrijp dat je je moeder geen seks wilt horen hebben? Maar verder…

het is toch ook haar huis/woning/verblijf? wat is daar asociaal aan? iedereen heeft seks, of het nou met mannen of vrouwen is, zoveel mensen doen het. waarom is het dan oppeens asociaal als je het hoort? omdat het een soort van bevestiging is? omdat je het niet wil weten? ik begrijp dat het awkward is om een van je ouders te horen, maargoed, dat ze seksueel actief zijn wist je al, anders was jij er nu niet.

je kan toch aan haar vragen of ze volgende keer iets zachter wil doen? of vragen of ze soms heel erg buikpijn had omdat je haar zo hoorde kreunen, die hint begrijpt ze wel.

Bah, ik zou het ook verschrikkelijk vinden om m’n moeder bezig te horen. Misschien kun je het er met haar overhebben? Dat is natuurlijk best awkward maar dan weet zij ook dat je het echt niet leuk vind en dan kan ze er de volgende keer (als die er komt) rekening meehouden.

Volgens mij ging het er ook meer om dat haar moeder het blijkbaar niet nodig vind zich een beetje in te houden.

OT: het komt wel vaker voor dat middelbare vrouwen alsnog lesbisch worden. Het zit er dus dik in dat dit nog een keer gaat gebeuren. Praat erover, er is niks mis mee dat je moeder seks met vrouwen heeft, maar je hoeft ook weer niet mee te kunnen luisteren.

Dan moet haar moeder haar ook maar niet zo ‘exposen’ aan haar seksleven. Sorry hoor, maar dit doe je toch niet wanneer je kind thuis is? Zeker niet als je kind niet eens weet heeft van de relatie…

Ze mag best sexueel actief zijn, dat is begrijpelijk.
Maar ik hoef dat niet te horen en ze had rekening ermee kinnen houden dat er kinderen thuis zijn

Ik ga het er wel met haar over hebben denk ik…
We bespreken meestal alles en ze is wel open over alles.

Denk alleen niet dat ze volgende keer zachter doet ofzo, ik heb haar al vaker gehoord.
Natuurlijk ook ni fijn maar dan was het met mannen.
Nu schrok ik echt want had het nooit verwacht enzo

Knap dat je zo volwassen kan reageren! :slightly_smiling_face:
Ik snap wel dat het even schrikken is.

Wow , als je dit zo voor de eerste keer leest denk je van 'haha meen je dat serieus?'Maar ik zou niet in je schoenen willen staan. Probeer er met je moeder over te praten… Sterkte

Ik vind het eigenlijk heel onrespectvol van haar moeder. Je moet je kinderen voorbereiden op het feit dat je bi(curious) bent, niet hen op de hoogte brengen door zo hard mogelijk te liggen kreunen.

Wow lijkt me inderdaad heel vervelend. Maar ik zou het sowieso vreselijk vinden als mijn moeder random mannen uitnodigt en dat die meteen blijven slapen.
En ineens een vrouw… Ja sorry maar daar schrik je toch even van, bij je eigen moeder.
Maar ik neem aan dat je moeder er uiteindelijk zelf over begint toch? Als jij laat merken dat je boos bent of je rot voelt? Ze zal vast wel een beetje aanvoelen wat er dwars zit.
Sterkte!

Hmm, dat zou best kunnen dat ze ineens lesbisch is.
Is ook bij mijn vriend zijn moeder zo geweest

Ik zou me ook kapot schrikken. Niet vanwege dat het een vrouw is of vanwege de leeftijd, maar dat ze ineens zo luidruchtig seks heeft. Ik zou dan ook echt de volgende ochtend er gelijk commentaar op geven.

Sliepen ze samen op een kamer? Zo niet… Dan heeft je moeder een rubber/kunststof vriendje

Lastige situatie zeg, Ik zelf zou ook niet weten wat ik zou moeten doen en mij heb dus niks.
Maar ik zou zeggen leer ermee leven en wacht gewoon af tot je moeder er zelf mee komt dan kun je er met haar over hebben hoe lastig je het vindt.