Is mijn levensstijl wel gezond

Ik vroeg mij af of mijn levenstijl eigenlijk wel gezond is. Bijvoorbeeld op een dag eet ik kei veel snoep echt super veel en de volgende dag eet ik bijna niets en zo ben ik nu eigenlijk al heel de vakantie bezig de ééne dag kei veel eten en de andere dag bijna niets. En elke dag als ik zoveel eet komt er weel een kilo bij en die dag dat ik dan weer bijna niets eet is die kilo of zelfs meer eraf. Maar nu vroeg ik me af of dit eigenlijk wel gezond is.

1 topic is genoeg.

Wat denk je nou zelf? Djeez. Ja joh, dit is héeel erg gezond, GA ZO DOOR!!!

Dit is ongezond.
Kon je dat niet zelf bedenken?

Ik weet het had perongelijk dubbel geklikt en daardoor 2 topics hoe verwijder je eigenlijke een topic?

Nee, helemaal niet gezond.

Srsly?

Dat kunnen alleen mods.
Even noten of even rapporteren bij ‘meld dit onderwerp’.

Ongezond, heel erg ongezond.

Super gezond joh.

Je moet met regelmaat eten (3 keer per dag dus), en gezond eten.
Veel sporten doet het ook altijd goed.
Heeft je moeder je dat nog nooit verteld?

Tsja, je kan best een dag meer snoepen en de volgende dag ‘gewoon normaal’ eten, dat is geen probleem.
Beweeg je er genoeg bij? Dan kan snoepen geen kwaad.
Je kan beter 5 maaltijden per dag eten en van die 5 zijn er 2 met snoep.

je bent ongezond bezig

Oh

Je kan zelf ook wel een beetje nadenken hoor, kom op zeg.
Sowieso, per dagdeel verschilt je gewicht 1 tot 2 kilo. Je lichaam heeft tijd nodig om alles te verteren enzo. Sowieso is een weegschaal totaal niet accuraat, maar om toch een juiste indruk te krijgen kun je het beste 1x in de week op hetzelfde tijdstip/dagdeel wegen.

echt, serieus, wat denk je zelf nou? kan je zelf niet bedenken dat dat heel ongezond is? heb je nog nooit gehoord dat je regelmatig en gevarieerd moet eten, niet te veel suiker(dus niet zo veel snoepen), niet te veel verzadigd vet, veel vezels etc? snap je dat nou zelf niet of wil je gewoon aandacht?

heel gezond, ga vooral door!

Wajo wat doet iedereen hatelijk :’)

Dit heb ik ook ;p

Een keertje is niet zo erg, maar als dit al een aantal weken je vaste eetpatroon is, zou ik maar eens even het roer omgooien.