Is mijn grootste crush ever een fuckboy?

Heyhey!

Sinds de brugklas heb ik een crush op een super leuke en knappe jongen. Na de brugklas ging hij naar havo en ik naar vwo dus we zagen elkaar niet echt meer. Toch heb ik heel lang die crush gehouden en eigenlijk was hij mijn grootste crush ever! Nu zit ik in de 6e en hij is ooit blijven zitten en zit nu dus in de 5e. Laatst had ik een foto op insta gezet en hij likete die en nog 3 oudere foto’s. Toen zag ik dat hij mij een DM had gestuurd om te vragen wat mijn snap is. Ik kreeg echt een vreugdekreet van binnen! Ik had mijn snap gestuurd en hij had mij meteen toegevoegd. Toen hebben we via snap even gekletst over school en daarna vroeg hij opeens of ik een vriendje had. Ik zei nee en toen vroeg hij of ik het leuk zou vinden om een keertje af te spreken. Toen zei ik dat dat me super leuk leek. Tot mijn grote verbazing vroeg hij wat ik die dag ging doen en ik ging naar een vriendin. En toen vroeg hij of ik die avond iets had. Toen dacht ik gewoon wajoow ik kan dit gewoon niet geloven en eigenlijk zou ik het te snel vinden om meteen die avond af te spreken omdat ik hem letterlijk 4 jaar niet gesproken had en dan is het best abrupt opeens. Dus toen zei ik dat ik gewoon even een avondje thuis wilde zijn.
Maar ik wil sowieso nog afspreken, ik bedoel deze kans kan ik niet laten liggen! Maar ergens zit ik te denken, is hij niet gewoon een keiharde fuckboy? Hij had ook een keer gevraagd ‘zullen we dan bij jou of bij mij’. Dus ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen want ik vind het een super leuke jongen maar ik wil nog geen seks en ik heb ook geen zin dat ik daarvoor gebruikt ga worden. Hebben jullie tips voor mij voor als ik hem ga zien? Ik dacht zelf sowieso als we de eerste keer gaan afspreken ergens waar veel mensen zijn.

Thanks alvast! xx

Ik zou gewoon voorstellen om samen wat te gaan eten o.i.d. en dan gewoon afwachten of het wat wordt tussen jullie.
Als hij verder wil gaan, geef je aan dat je nog geen seks wilt. Als hij dat niet accepteert en je probeert over te halen, dumpen die handel.

Hoe zouden wij moeten weten of hij een fuckboy is? Ik zou eerst met hem afspreken en kijken hoe het loopt, is het leuk? Plan een volgende date, zo niet, wil hij dingen die jij niet wil en accepteert hij dat niet, dan zou ik het afkappen

Dit precies,

Het is je eerste afspraak en dan ga je opeens denken of ie een fuckboy is… Het is tof dat je op je hoede bent maar daar is het nog te vroeg voor om een oordeel te geven. Doe de dingen waar je je comfortabel bij voelt. jij voelt je beter als er veel mensen zijn en niet bij iemand z’n thuis, dan doe je dat ook.

Als ie je iets vraagt wat je niet wil, dan doe je het niet en wijs je eventueel hem naar de deur. Simpel.

Wat ik heb geleerd is dat wanneer je twijfels hebt, hij vaak wel een fuckboy is.
Ze laten je heel speciaal voelen, maar dat doen ze bij meerdere meisjes. Als hij al gelijk bij het eerste afspraakje wilt zoenen/aanraken doet hij dat waarschijnlijk ook wel bij alle andere meisjes. Jij hebt hem al lang niet meer gezien, maar hij jou ook niet. Natuurlijk kan hij een crush op jou hebben, maar dan zou hij het juist ook spannend vinden om af te spreken.