Is mijn gewicht wel goed?

Hai.

Ik dacht zonet, goh hoeveel zou ik wegen?
Dus ik ging me wegen, staat er: 66 kilo!
Ik ben 14 en ong. 1.82 m.

Is dit niet veel? Maar toen keek ik in de spiegel en toen zag ik een platte lege buik enzo. Ik weet niet of ik wel genoeg of juist te veel weeg.

Het is zo frustrerend als je van kleinere vriendinnen hoort (1.70/1.75 m.)
Ja, ik weeg 49 kilo… en alles wat daarbij komt aan: echt?? Whoo jij ben licht! Was ik dat ook maar. Ik weeg 50. En dan kom ik eraan met mijn 66 kilo. Dan zeggen ze van: wtf! wat veel. Oja, maar jij bent ook heel groot dus dan kan dat wel…

Dan voel ik me zo’n lange vette slungel…
Dus ik weet eigenlijk niet zo goed meer of ik nou wel of niet goed zit…

Volgens deze site heb je een BMI van 20.
Een heel gezond gewicht dus.

je bent echt goed hoor!

Ik heb bijna zelfde. Mijn vriendinnen zijn 1.65m enzo ik ben 1.77m. Zij wegen allemaal 50kg of minder, kom ik aan met m’n 70kg.
Het heeft echt geen zin om je dikker of minder mooi te vinden. Misschien ben je voller gebouwd.

Daarbij kan ik jou vertellen dat je BMI echt helemaal perfect is. Je vriendinnen zijn waarschijnlijk zelfs te licht :wink:
http://www.voedingscentru…icht/body-mass-index.aspx

Maar 10 kilo lichter is ook nog steeds goed, volgens die site.

Dus dan moet je maar 10 kilo afvallen?

Niet doen hoor, je bent prima zo!

Ja, maar tien kilo zwaarder ook dus. Wat jij hebt is eigenlijk precies goed denk ik, anders ga je de ondergrens opzoeken en word je eerder mager dan slank.

66 kilo bij een lengte van 1.82 is prima. Niet afvallen, zeker niet als je een platte buik hebt. Die 66 kilo bestaat niet alleen uit vet hoor. Maar ook uit je botten, spieren, vocht.
Je zou dus gewoon heel weinig vet kunnen hebben, maar meer spieren etc. Maak je maar geen zorgen. Je bent pas 14 joh.
Bovendien vind ik dit ook een belediging naar de wat kleinere mensen met hetzelfde gewicht die ook gewoon gezond wegen. Want ik weeg 60 en ben ongeveer 1.69 en dat is gewoon gezond en ik zie er ook totaal niet dik uit.

1.82 is wel ff wat anders dan 1,70 he. Dat moet je je ook beseffen.
Je hebt gewoon een gezond gewicht.

Je bent 1.82 Dus zal je zwaarder wegen als een keiner iemand. Maar dat komt dan dus door je lengte en niet door je vet zegmaar (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen)

Jouw gewicht past dus heel goed bij jouw lengte :slightly_smiling_face:

Ik ben 1.65 en weeg 60 kilo verschilt maar 6 kilo :stuck_out_tongue: En ik ben ook nog plat dus het zal wel goed komen haha

Je kan je bmi zelf uitrekenen. 66:1.82= X en dan X:1.82=BMI
Je bmi is 19,9 Goed dus!!
Zou absoluut niet afvallen.
Wees blij met je figuur.
Het is echt goed. (:

Zolang je er goed uit ziet, en gezond bent moet je je nergens druk om maken!

jij bent echt niet te dik!

Je bent echt niet te dik. Als je er maar goed uitziet, toch?

Je hebt een gezond gewicht hoor! Die vriendinnen van jou zijn juist te licht.
En als je blij bent met je figuur en je er goed bij voelt wat maakt dat getalletje dan uit? (:

The same here!
Ach, wij hebben gewoon wat meer hersens :wink:.

En nee, dit is niet serieus bedoelt (A).

het maakt ook niet uit hoeveel je weegt als de verhouding er maar goed uit ziet

Je bent een lang meisje en je hebt daar een keurig gewicht voor. Daarnaast zeg je zelf ook dat je een platte buik hebt. Je hoeft je nergens zorgen over te maken.

WOOW JULLIE HEBBEN ALLEMAAL ANOREXIA :expressionless:

JA KLOPT IK KOTS ELKE AVOND IN DE PLEE

Nee, serieus… wat? :expressionless: