Ik zet het ook even hier neer, omdat ik er eerlijk gezegd nogal mee zit.
Ander halve week geleden hebben mijn vriend en ik voor het eerst (met condoom) seks gehad. Of seks het leek er in ieder geval op. Het deed zo ontzettend veel zeer dat we snel hebben besloten om toen te stoppen. Die dag daarna werd ik ongesteld. Ik werd ongesteld zonder buikpijn, maar bloedde wel heftig.
Een week geleden hadden we nog een keer seks, toen deed het weer zeer. Hij kon nog steeds niet diep in mijn komen, omdat het nogal nauw is bij mij. Het deed zeer, maar het voelde al beter. Weer deden we het veilig met condoom.
Nu een week later heb ik al twee dagen last van menstruatiepijntjes terwijl ik net ongesteld ben geweest. Ik heb krampen in mijn onderbuik en ook in mijn onderrug. Ik heb ook meerdere keren tegen mijn vriend uitgesproken dat ik bang ben dat ik zwanger ben. De symptomen komen ook nog eens overeen.
Hij is er 100% zeker van dat er niks met de condoom gebeurd is, want hij heeft het meerdere keren gecheckt. Mijn gevoelens neemt hij serieus, maar hij weet gewoon bijna zeker dat het niet zo is.
Deze week heb ik tentamens, dus aanstaande vrijdag ga ik een test doen, maar eerlijk gezegd durf ik echt echt niet.
Wat denken jullie?