Is jouw ❤️ Irritant maar ook super lief?

[b][i]Heei! Dit is mijn eerste topic btw.

Is jouw Crush/Vriend super lief maar ook irritant en denk je dat hij niet weet hoe hij het moet uitleggen?
Same! My story:
Ik heb Crush, hij zit bij mij in de klas. We appen veel, alleen als het aankomt op face to face gesprekken, klap ik dicht. Meestal zeg ik niks omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Alleen met gym, we hadden de Coupétest. En een vriend van hem dacht dat ik op hem verliefd ben of met hem iets heb. Nou dat gaat hem niks aan. Alleen ik was dus boos/teleurgesteld in mijn Crush dat hij iets heeft vertelt over onze gesprekjes via Whatsapp. Ik had hem dus genegeerd, zelfs toen hij aan het juichen was voor mij. Voor de rest is hij heel erg lief, hij gaf bijv. alleen chips aan mij en niet aan de andere meiden. Of hij is weer eens Super irritant/Grappig. Alleen ik weet niet of hij mij leuk vindt. Iemand advies?? xxx Helpx[/i][/b]

Ik begrijp hier vrij weinig van, maar wij kunnen niet zeggen of hij je wel of niet leuk vindt. Dat zul je toch echt aan hem moeten vragen. Of eens met hem afspreken ofzo.

Wat is de Coupetest?

Maar OT: het is toch niet raar dat hij het tegen zn vrienden vertelt? Jij vertelt het misschien ook wel aan je vriendinnen dat je contact met hem hebt.
Vraag het hem, of praat met hem op z’n minst.
Je kunt niet eeuwig blijven appen als je stappen wilt zetten.

Ehm. Wat is nu je vraag? Want uit het verhaal kan ik weinig opmaken.

Ik zou het juist een goed teken vinden als je crush over je praat met zijn vriend. Dan denkt hij wel aan je en heeft hij het wel over je met een vriend. Dus ik weet niet wat daar super irritant aan is?

dit is net zo’n Girlz! artikel :"D

Misschien weet hij zich geen houding te geven. Zo zijn jongens soms. App gewoon gezellig en spreek een keertje samen af.