Is ie verliefd?

hee.
Er zit een jongen bij mij op school, en elke dinsdag heb ik les met hem. Ik praat via msn vaak met hem enzo. Als ik hem dan dinsdag tegen kom zegt ie soms dingen tegen mij die ik dan op msn heb gezegd, en ik moet erg om hem lachen. Ik ben zelf al een tijdje verliefd op hem. Maar ik weet nou niet of hij op mij is.

Ik plaag m heel vaak met dingen, waar hij ook wel om moet lachen. Hij heeft wel mijn humor, haha. Soms merk ik gewoon dat ie naar me staart, of dat ie nadenkt om wat te zeggen. Normaal moet ik ook altijd beginnen met praten tegen hem op msn, en gister zei ie zelf opeens: hoi. Ik vind m echt superleuk, maar ik weet nou niet of hij mij leuk vind. Wat denken jullie? Hoe doet een boy als ie verliefd is?

x

Uhm dat verschilt per jongen hoor.
Als je hem zo leuk vind, kan je toch vragen of ie wat met je wilt ondernemen?

:relieved:

Mwhaha, wat wil ondernemen xD Njah, ik wil eerst weten of ie mij wel leuk vind… Anders sta ik ook zo voor paal -.-"

ohh ik heb echt bijna hetzelfde!!
alleen weet ik echt niet of hij me leuk vindt…

in jouw geval lijkt het me dat hij je wel leuk vindt :wink:
hij kijkt tenminste naar je!
dus ik zal gewoon de volgende keer op msn iets flirteriger met m praten en dan komt alles vanzelf wel!

succes!

vragen offie een keer wil afspreken? en dan komt het vanzelf wel ^^

precies, spreek iets met hem af! je kan vragen of hij je wil helpen bij een bepaald vak, of jullie kunnen naar de stad gaan ofzo. dan kun je meteen kijken of hij intresse in je heeft! succes (:

jaaaa, vragen of hij wat wil afspreken (:
misschien eerst een beetje flirten op msn.
Het klinkt alsof hij je wel leuk vind.

je kan ook aan een vriendin vragen of ze een beetje wil gaan polsen (A)

Haha, ja xD Mn allerbeste vriendje woont nogal ver weg, maar k heb m zn msn gegeven, en nu heb ik het helemaal geplant met m. Hij deed het niet met veel zin ofzo, maar hij wil het uiteindelijk wel doen :'D
Het gaat dan zo:
Bf: Vind jij nog iemand leuk…?
Hij: *moet mij dan antwoorden natuurlijk*

Hij gaat m een beetje ondervragen xD Ik heb niet echt goeie vriendinnen op school, maar het voelt wel fijn dat ik mn geheim aan hem kan toevertrouwen. Ik vertrouw erop dat hij niet vertelt dat ik hem leuk vind. Ik vertrouw erop dat hij het niet verder vertelt. ooohh… ik hoop zo dat ie mij leuk vindd<33