Is ie geintresseerd of toch niet?!

ik kom nu net terug van Wish Outdoor. Festival hier in de buurt, en de jongen die ik leuk vind was er ook. Ik heb op 't einde ( 1uur voor ik ging ) hem tegengekomen. Hij dansde even met me, en mijn vriendin moedigde me aan om hem te vertellen dat ik hem wel leuk vind. Hij ging toen net weg om drinken te halen, kwartier later kwam die terug. Ze haalde hemi neens zonder dat ik het doorhad en ineens had ik een Arm om me heen en zei die : Wat wil je me Vertellen? helemaal blij… en hij keek me heel lief aan ,
Ik zei : Ik zie je wel zitten.
Hij pakte me nog steviger vast en zei heel lief : Oh.
En toen sloeg ie om, hij zei : maar ik benn iet zo goed. k ben niet zo’n goeie jongen, ik feest en ik werk 80uur in de week. en meisjes houden er niet van, las jij dat dat aan kunt, Succes.
Toen praatte we gewoon erover door even, hij biede me wat te drinken aan, hij drong erop aan dus ik nam ‘t aan. Vervolgens wou die niet dat ik ging, oh en hij vond me Romantisch? ;’) We hebben ook nog gezellig gedanst en toen ik ging afscheid genoomen, hij zei : ik zie je nog wel eens.

Ik weetniet of hij nou bedoelde van : Het word niks, of : Er is wel een kans…
Of ie 't nog herinnerd is ook de vraag… En ik weet niet, moet ik nu binnekort beginnen met praten, of op hem wachten, tt ie begint.?

Meid, serieus? Hij biedt je een drankje aan, danst met je, wil niet dat je weg gaat…

Lijkt me vrij duidelijk dat er wel een kans is. Over dat praten: als 'ie je over een paar dagen nog niks heeft gezegt, dan zou ik hem wel aanspreken, ja.

Nja, maar hij flirt met wel meer meisjes geloof, en ik schrok wel toen die zei : Succes , 'k ben geen goeie jongen…
hij heeft een relatie gehad van 3jaar en dat ging in APril uit.
Ik denk dat hij dat daarom ook zei,

Er is zeker wel een kans, maar ik zou nu wachten tot dat hij begint! Als je nu opeens teveel aandacht zoekt nadat je heb gezegd dat je hem leuk vind kan hem dat afschrikken! Je kan nog eerder (als hij begint dan) iets afstandelijker doen zodat die gaat denken meende ze da nou dat ze mij leuk vind;b niet altijd natuurlijk maar in het begin kan dat wel es goed zijn;x

Ik zat echt van : oh wouw hij heeft zn arm om me heen, en op dat moment kwam er een kei romantisch nummer haah, en toen ging die me zo mee bewegen :’)

Hahah wat lief^^

Ik ben alleen bang, dat hij het vergeet, en als ie niks laat weten, moet ik dan binnekort praten? Of laat hij dan merken van : k vind je niks…

up…?

Ik denk dat hij het gewoon wat druk heeft. En het daarom ook heeft gezegd, voor de zekerheid dat je later niet gaat zeuren van: Je hebt nooit tijd voor me!
Misschien kun je rustig aan doen met hem, want volgensmij ziet hij je wel zitten! (:

En als hij binnenkort niet begint met praten, doe jij het gewoon! Succes!

Ik weet het niet… Ik denk eigenlijk van niet.

+1
Maar dat kan ik niet ruiken, ik denk het wel.

Heee, jij woont vlak bij Wish, zou ik morgen vragen waar je woont toevallig? Ik woon daar ook in de buurt. (ben erg nieuwsgierig xD)

Verder denk ik dat hij zeker geïnteresseerd is in je, dus als hij geen start maakt met praten zou ik gewoon op een casual manier contact met hem opnemen! Succes :slightly_smiling_face:

Haha ja, ik woon in Deurne, hoefde maar een kwartiertje/halfuur erheen met de bus en trein :’)

Dit zeker. Hij is filliaalmanager, hij werkt 80 uur in de week. Soms zelfs al om 3 uur snachts, en in de weekenden gaat hij uit met vrienden etc omdat hij dan tijd heeft. Maar ook omdat hij net sinds 2maanden zijn relatie uit heeft van 3 jaar zal het hem ook wel afschrikken om weer een nieuw iets te willen of te durven.

Haha, grappig, ik woon precies aan de andere kant van Beek en Donk, in Veghel :wink:!

Ik denk dat hij zeker wel geinteresseerd is, maar inderdaad gewoon bang is dat het misschien niet gaat werken ivm zijn drukke leven. Daarnaast is het ook nog wel erg kort uit met hem en zijn vriendin (2 maandjes is kort voor een relatie van 3 jaar). Dus daar zou ik wel een beetje mee oppassen. Ik zou het gewoon rustig aan doen. Wat met hem smsen en praten, en even kijken waar het op uitloopt. In ieder geval niet jezelf gaan opdringen aan hem, daar zul je hem waarschijnlijk alleen maar mee afschrikken.

Haha daar woont mijn oma in de buurt! lekker off topic… :’)

Ik heb nog niet met hem gepraat, ergens hoop ik : Die komt vanzelf wel. En anders zie ik hem in September weer, toen ik ging zei die wel : Wanneer zie ik je weer :slightly_smiling_face: , En het feit dat hij me zocht toen ik hem twitterde : ik sta links van het podium liet ook wel zien dat hij me wou zien. Want hij was echt aan ‘t rondkijken en toen twitterde die hoe hij eruit zag okal stond ik allang langs hem haha :’).
En mijn baas * zijn neef * had blijkbaar gezegt dat ik een lieve meid was etc. dus hij wil me wel helpen haha.

Hmm, ik zag dat hij online was op facebook, maar ok dat hij en zijn ex elkaar weer hebben toegevoegt. Dus nu denk ik toch wel echt dat 't niks word.