ik kom nu net terug van Wish Outdoor. Festival hier in de buurt, en de jongen die ik leuk vind was er ook. Ik heb op 't einde ( 1uur voor ik ging ) hem tegengekomen. Hij dansde even met me, en mijn vriendin moedigde me aan om hem te vertellen dat ik hem wel leuk vind. Hij ging toen net weg om drinken te halen, kwartier later kwam die terug. Ze haalde hemi neens zonder dat ik het doorhad en ineens had ik een Arm om me heen en zei die : Wat wil je me Vertellen? helemaal blij… en hij keek me heel lief aan ,
Ik zei : Ik zie je wel zitten.
Hij pakte me nog steviger vast en zei heel lief : Oh.
En toen sloeg ie om, hij zei : maar ik benn iet zo goed. k ben niet zo’n goeie jongen, ik feest en ik werk 80uur in de week. en meisjes houden er niet van, las jij dat dat aan kunt, Succes.
Toen praatte we gewoon erover door even, hij biede me wat te drinken aan, hij drong erop aan dus ik nam ‘t aan. Vervolgens wou die niet dat ik ging, oh en hij vond me Romantisch? ;’) We hebben ook nog gezellig gedanst en toen ik ging afscheid genoomen, hij zei : ik zie je nog wel eens.
Ik weetniet of hij nou bedoelde van : Het word niks, of : Er is wel een kans…
Of ie 't nog herinnerd is ook de vraag… En ik weet niet, moet ik nu binnekort beginnen met praten, of op hem wachten, tt ie begint.?