is hij vreemd gegaan?

Ik heb 2,5 jaar iets met mijn ex gehad waar het nu sinds bijna twee maanden mee uit is. In die 2,5 jaar tijd is het al eens eerder 5 weken uitgegaan en toen heeft hij ook met andere meisje gedate. Volgens hem was er toen verder niets gebeurd en voelde hij zich niet fijn bij die afspraakjes omdat hij graag bij mij wilde zijn. Uiteindelijk is het dus weer aangegaan en ik heb zijn verhaal altijd geloofd, ondanks dat hij in onze relatie over heel erg veel dingen heeft gelogen. Nou hoorde ik dus laatst van zijn vrienden (die ook mijn vrienden zijn) dat hij in de tussentijd dat het uit was met 5 meisje het bed heeft gedeeld. Ik vond dat best shockerend om te horen omdat hij mij altijd vertelde dat hier helemaal geen sprake van is. Maar misschien heeft hij het alleen tegen zijn vrienden gezegd vanwege stoerdoenerij ofzoiets. Wat denken jullie dat ik moet geloven? Maargoed, in de laatste paar maanden van onze relatie heeft hij ook al afgesproken met andere meisjes. Volgens hem was er daarbij ook verder helemaal niets gebeurd. Nu vraag ik me heel erg af of dat echt waar is allemaal, ik wil gewoon graag de waarheid weten zodat ik het allemaal achter me kan houden en verder kan gaan met mijn leven. Daarnaast hebben we ook seks gehad zonder condoom dus ben ik bang dat, als hij het met een ander heeft gedaan, misschien wel een soa heeft opgelopen en ik dus nu misschien ook. Is het slim om hem hiermee te confronteren en hoe kan ik dat het beste doen? Het is dan wel afgelopen tussen ons, maar ik wil wel graag de waarheid weten eigenlijk.

Ik zou een soa-test laten doen, en met hem praten. Confronteer hem er gewoon mee, anders kom je nooit achter de waarheid.

Ja, ik zou het hem, persoonlijk, vragen. En voor alle zekerheid een soa test doen, dat kan nooit geen kwaad…

Een soa test laten doen en idd met hem praten.
Mijn vriend heeft ook eens een keer iets afgesproken met een meisje was maar 1x en ging over school maar dan nog.
Een ander meisje dan ik die bij mijn vriend op de kamer komt, komt er niet ‘zomaar’.

Spreek met hem af en vraag ernaar. Je bent tenslotte 2,5 jaar met hem geweest, je hebt wel recht op de waarheid, ookal is er niets meer. Zeg hem dat je hebt gehoord van vrienden dat hij met 5 andere mensen in die tijd het bed hebt gedeeld en dat het je verder niks uitmaakt, omdat jij in die periode niet samen met hem was, maar dat je toch wil weten hoe het nou precies zit, omdat hij jou altijd anders heeft verteld.

Maar als hij er niet over wil praten, dan denk ik niet dat je er iets aan kan doen om ervoor te zorgen dat ie er wel over vertelt.

Praat met hem & soa-test =)

Precies dat ja.
Ik weet van mijn ex ook dat die veel vreemd ging bij het meisje wat na mij kwam zeg maar, en toen heb ik het hem ook gewoon gevraagd of die bij mij was vreemd gegaan. En hij vond het ook eerlijk gezegd een heel fijn gesprek want wij toen hadden. Dus gewoon aan hem vragen en een soa-test laten doen. En ohja die ex van mij was dus niet vreemd gegaan, en ik geloof hem. Niet dat je daar veel aan hebt maar ik dacht ik deel het even met je (A)

[fgcolor=#403769]Ben het helemaal eens met de rest en misschien als je één van die andere meisjes kent, kun je ook één van die meisjes vragen of zij gezoend of wat dan ook met hem hebben met jou ex-vriendje en wanneer. Snap heel goed dat je wilt weten wat hij heeft gedaan. Vreemd gaan wil ik ook altijd weten, dan weet ik tenminste hoe het gezeten heeft in onze relatie.[/fgcolor]

Navragen bij de vrienden wie dat waren, als meneer zo duidleijk heeft gezegd over de 5 vrouwen heeft hij vast wel namen genoemd. Als je dan met hem gaat praten gewoon een naam zeggen. Dat komt voorhem raar over als je meer weet dan dat hij denkt en zal het dan denk ik toegeven.

soa test!

Ik heb met hem gepraat, hij vond het heel erg grappig eigenlijk. Volgens hem is het gewoon stoerdoenerij tegenover zijn vrienden en is het helemaal niet werkelijk gebeurd. En nu wil hij me misschien weer terug, maar ondertussen flirt hij ook nog met andere meisjes. Het is allemaal heel apart haha.

^
Zeg dan dat het de andere meiden is of jij. Hij moet weten wat hij wil.
En ik zou toch een soa-test laten doen, meid.