is hij vreemd gegaan?

Hoi iedereen,
ik heb een probleem en ik voel me er echt heel verdrietig over, ik hoop dat iemand me advies kan geven :slightly_smiling_face:
Ik ben 15 (bijna 16) en ik ben nu 3 weken bezig met een jongen van mijn werk. Hij is 18 en we hebben al 5 keer afgesproken, we hebben gezoend en hij heeft ook aan mijn kont en borsten gezeten. Sinds maandag avond deed hij heel raar tegen me op what’s app en hadden we ook niet meer afgesproken. Op het werk wist ook niemand het en vandaag zat ik met een van mijn collega’s te praten over dat we allebei met iemand bezig zijn en op een gegeven moment keken we elkaar aan en wisten we gewoon dat we het over dezelfde jongen hadden. Blijkbaar hadden zij elkaar gezoend op maandag avond toen ze allebei dronken waren en hebben ze voor de rest niet veel contact gehad. Toen ik hem daar vannacht over aansprak werd hij boos op mij en zei hij dat ik niet moest zeuren, dat we nog niets hadden dus dat hij mag doen wat hij wil en dat hij er niet over wilde praten. Toen ik hem vroeg of hij überhoubt ook maar iets om mij geeft zei hij van wel. Nu is mijn vraag ben ik echt aan het overdrijven of heb ik al het recht om boos te zijn? En wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen zouden staan?
Alvast bedankt

Je hebt álle recht om boos te zijn zolang je zeker weet dat jullie bezig zijn. Als hij het ook ziet als bezig zijn. Hij zou zich gewoon moeten gedragen !!

^
Ik vind dat een ontzettend overdreven reactie. Voor die jongen kan het bijvoorbeeld veel minder betekenen dan voor haar. Hij is 18 en heeft waarschijnlijk meer ervaring en zoekt niet overal ‘‘meer’’ achter. Ze heeft het recht om zich gebruikt te voelen ja, maar ze heeft geen enkel recht om hem te claimen aangezien ze duidelijk geen relatie hebben.

In principe is hij niet vreemd gegaan, maar ik snap wel dat je boos wordt want het is ook ontzettend lullig. Als ik jou was zou ik kappen met deze jongen, hij is blijkbaar toch niet geïnteresseerd in een serieuze relatie.

Nee, hij is niet vreemdgegaan. Maar ik vind zijn reactie een enorm slecht teken. Sowieso is het onrespectvol met anderen te zoenen als je serieus iets ziet in diegene waarmee je bezig bent, maar opzich is dat ook een persoonlijke keuze. Ik zou het alleen echt niet kunnen waarderen dat ik van hem dan niet “moest zeuren” of zo, dat is dan gewoon echt een eikel, sorry.

Kappen met deze jongen, everdergaan en iemand anders zoeken die wel om je geeft

Jup, dit. Wat hij deed is niet fout, maar daar kunt je wel veel uit afleiden! Namelijk dat hij jou waarschijnlijk niet écht ziet zitten.