Is hij verliefd?

heyy,

Ik en mijn BFF hebben een groepje leren kennen met een hele aardige jongen. Ik vond m dus op facebook, En doordat ik met m chatte, kreeg ik zijn nummer. Omdat ik wiskunde moeilijk vind, helpt hij me daarmee. als ik dus vraag ‘‘heb je daar wel tijd voor?’’ zegt hij ‘‘voor jou altijd’’ hij is echt super aardig!! hij stuurt ook ‘‘x’’ en Goodmorning sunshine. Maar waarom ik nou twijfel, Hij heeft al een vriendin… Maar hij flirt wel telkens. Ziet hij me meer als goede vriendin, of als vriendinnetje. Idk. Wat moet ik doen?? xx :dry: :flushed: :sob::muscle:

Pak nooit het vriendje van een ander meisje af en laat pas merken dat jij hem leuk vindt als het uit is.

Hij heeft inderdaad al een vriendin maar aan zijn tekstgebruik probeert hij wel te flirten enz… hmm best fout!

Ik wil ze ook helemaal niet uitelkaar hebben. Want ze zijn een super leuk stel. Maar waarom doet hij dan zo? En natuurlijk is het heel aardig. Maar het brengt wel verwarring.

Het kan zijn dat hij altijd zo tegen meisjes doet, dit heb ik ook met een vriend van mij, maar we zijn gewoon goede vrienden en hij heeft een vriendin. Trouwens, hoe oud ben je als ik vragen mag?

13

En jaa, Dat zou kunnen

Als je wijs bent ga je niet op z’n geflirt in.

Ja, Dat wil ik wel. Maarja hij geeft me toch bijles wiskunde…

Ja daar hoeft niks achter te zitten. Maar als hij begint te flirten zou ik gewoon even duidelijk zeggen dat je niet geïnteresseerd bent.

Maar hij vindt je niet leuk, tenzij hij je echt een serenade gaat geven en dergelijke, maar sinds hij je een vriendin heeft lijkt mij dit erg onwaarschijnlijk.

Ohh okeey, Bedankt voor de reacties en tips! xx