Is hij verliefd op mij?

Heej allemaal,
Ik ben een meisje van 15 jaar.
Een weekje terug begon een jongen die ik al 5 jaar niet meer gezien had op Facebook met me te chatten.
Hij geeft me vaak complimentjes ed.
Er was een foto op Facebook met 12 dingen om in een meisjes hart te geraken en we hadden hier een discussie over. Gevolg hiervan was dat hij deze dingen bij mij zou uitproberen. Één van die dingen was dat hij moest zeggen dat hij van me hield en het moest menen. Hij zij dat en ik vroeg of hij het echt meende. Hij zij van wel en nu weet ik eigenlijk niet goed wat doen. Ik zou wel eens willen afspreken maar ik ben een beetje bang, niet omdat hij me leuk zou vinden maar omdat hij me misschien toch niet leuk vind. Wat moet ik doen?
Groetjes

Vraag het hem?

Dit en je kan dit ook plaatsen in het algemeen topic: Vind hij me leuk?

Uuh,
Wow zo snel een ik houd van je alleen door die 12 dingen.
weird

spreek met hem af mss worden jullie wel goeie vrienden. Ik vind het het wel een beetje raar dat hij 5jaar niks van hem laat horen en dan doet hij dit? Ik denk persoonlijk dat hij een playboy is :s

Ze waren destijds 10 jaar oud, ik denk dat hij niet gelijk een playboy is hoor :slightly_smiling_face:
Ik zou het gewoon aan hem vragen, kan niks kwaad.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html