is hij terug bij zijn ex?

Hee dames, ik heb een probleem. Ik ben verliefd geworden op een jonge die in Amsterdam woont, en zoals hij zegt hij ook op mij. Hij was hier bij zijn neef logeren in de vakantie en ik nu weer terug gegaan naar Amsterdam. Toen hij hier net kwam had hij iets met een meisje, Denise. Maar hij zei dat het heel erg slecht tussen hun ging al ruim een maand. Zij appte hem steeds van ja ik weet wel dat je daar dingen met andere meisjes gaat doen enzo. Hij werd helemaal gek van haar dus hij had haar gebeld en er een punt achter gezet want het kon zo niet verder met haar vond hij. Vanaf toen ik weet niet waarom maar klikte het ineens heel goed tussen ons. Hij heeft een zware jeugd gehad en vertelde daar alles over enzo. We hebben toen op en avond gekust. Dat ging zo even door en uit eindelijk waren we steeds bij elkaar en het voelde super fijn bij hem. Maar natuurlijk wist ik wel dat er een einde uit eindelijk aan zat te komen want hij ging terug naar Amsterdam. Nou appen we nog steeds en hij wil terug hier naartoe komen. Hij komt over 2 weken weer. Ik vroeg aan hem hoe het zat tussen hem en denise en hij zei dat ze hadden gepraat maar dat het echt klaar was en hij haar echt niet terug wilde. Zo gingen er weer twee weken overheen… Nou inmiddels heeft hij nog steeds niet van facebook, instagram, helemaal nergens vanaf gehaald dat hij het niet meer met haar heeft. Overal staan nog foto’s en op dat hij een relatie met haar heeft. Ik vroeg aan hem hoezo hij dat er nog op had staan en ik mijn twijfels had. Hij zei dat zij het er moeilijk mee had en het er nog niet meteen allemaal af wilde hebben. Maar inmiddels is het al lang uit tussen hun. zeker al een maand als het er niet twee zijn… Ik keek net dus nog een keer maar het staat er nog steeds op!! ik vind dit een beetje raar maar ik durf het niet te vragen aan hem omdat ik anders zo opdringerig overkom. Maar is dat niet raar dat echt nog ALLES en OVERAL opstaat dat hun iets hebben. Op instagram staat zelfs nog in zijn bio de datum van toen ze het kregen. Ik denk dus dat hij nog met Denise zit en het gewoon weer aan is tussen hun maar het geheim houd voor haar…

Vraag het.

Inderdaad, vraag het hem.
Wij kunnen dat niet ruiken