is hij te vertrouwen?

thanxxx, D:

Ik heb dus precies hetzelfde, die jongen zit ook half in een woongroep en heeft alles gedaan wat god verboden heeft maargoed. ik wacht ook maar af op reactie’s want ik weet het zelf ook niet :frowning_face:

upje

Ik zou zeggen,

als je met m afspreekt en het klikt en je leert hem kennen, dan merk je wel of hij te vertrouwen is of niet.
Dus als het goed voelt, ga er dan gewoon voor.
Het verleden kun je dan niet veranderen, met het verleden bedoel ik dus de dingen die hij gedaan heeft.

hij kan ook spijt hebben van zijn verleden…

ik geef toe ik heb ook veel stomme dingen gedaan.
maar als jij alles voor hem bent. dan zit het toch goed?

ga er gewoon voor :slightly_smiling_face:

niet geschoten is altijd mis :wink:

Eerst hem beter leren kennen (praten met hem en niet over hem met anderen) dan kun je een beter oordeel geven. Wij kunnen niet ruiken of hij te vertrouwen is

geef hem een kans :slightly_smiling_face: je merkt vanzelf dat hij te vertrouwen is

Belangrijk is wel dat je je vrienden/vriendinnen kan vertrouwen… Mocht hij toch verkeerd zijn dan zul je dit zelf niet toegeven & je vriendinnen waarschijnlijk niet geloven (verblind door liefde noemen ze dat). :slightly_smiling_face:

als jij enorm verliefd bent, moet je op je gevoel afgaan. Maar stel wel jezelf de vragen van ‘zie ik mijn toekomst samen met een crimineel?’ enzo, dat je wel realistisch blijft en denkt aan de gevolgen. Dan kan je zelf de afweging wel maken lijkt me

ga ervoor… maar vraag hem ook naar zijn verleden en wat hij er zelf van vindt… als hij wil veranderen, help hem daarbij…

Ik krijg er niet een fijn gevoel bij.
Maar het gaat over jouw dus; wat vind je nou zo leuk aan hem?
Zijn er meer positieve als negatieve punten aan hem?
Geloof ik de verhalen?

Zo kun je erachter komen wat voor jezelf belangrijk is.
Ik zou sowieso nooit de verhalen geloven, vraag het hem op de man af.

k denk wel dat hij te vertrouwen is, omdat hij zelf ook eerlijk zegt wat er aan de hand is

als je zo’n dingen hoort, zou je toch maar beter oppassen,
maar t kunnen ook roddels zijn,
leer hem beter kennen en dan zie je wel! :grinning:

SLOTJEEE.