is hij te oud?

ik heb un probleem…
ik zit op badmintonnen en daar lopen ook jongens rond die ons les geven…
nu is er een jongen van 20 en die vind mij leuk, ik hem ook maar is hij niet te oud??
ik weet zeker dat hij egt heel lief voor me zal zijn maar ik weet ook zeker dat mijn ouders het er niet mee eens zouden zijn…
wie kan mij helpee??

misschien handig te vermelden hoe oud jezelf bent…?

Hoe oud ben je zelf?

volgens dr profiel is ze 14

^ Hoe oud ben je zelf.

Ze is 14. En dat vind ik persoonlijk iets te oud voor je, ja.

Ik denk dat hij serieuzer is en met andere dingen bezig is dan jij.

Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

ik vind niet dat het te oud is:P

ligt eraan hoe je zelf bent., en hoe hij is.

ik zelf ben 14
ik vind hem niet te oud maar het probleem zit hem toch bij mijn ouders…

Ik vind het wel te oud… 14 en 20? Alleen als hij kinderachtig is, en jij ‘volwassen’ kan het misschien wel.

Ik als ouder zou er ook niet echt blij mee zijn…

ik vind hem wel een beetje te oud ja…
leeftijdsverschil tussen 14 en 20 is groot
leeftijdsverschil tussen 44 en 50 is er bijna niet…

ligt er aan hoe jij bent en hoe hij is. want eigenlijk maakt leeftijd niks uit, het is tenslotte maar een getal en wanneer jij 50 ben en hij 56 doet men der niet meer moeilijk over. Ik ken het probleem met ouders(A) maar ik had het er thuis ook over wnat ik (16) ging ook met een jong (21) en dat vonden ze op begin ook niet leuk. maar weet een ding zeker, sta stevig in je schoenen zo dat zodra hij iets wilt wat jij niet wilt, dat je het ook egt niet doet;)

xx

Het zou makkelijk kunnen hoor, maar het ligt er ook aan hoever jijzelf geestelijk ontwikkeld bent en hoever hij dat is.

-

Ik wilde hier neerzetten wat ik gister ook in een soortgelijk topic heb neergezet, maar die kon ik niet vinden.

Maar we kennen jullie niet, we weten niet hoe jullie karakter is, maar ik weet wel dat als ik een 20 jarige jongen was, ik liever met iemand binnen mn eigen leeftijd zou willen hebben.
Je zou zo’n jongen ontzettend beperken denk ik zelf.

Ik zou meer iemand van je eigen leeftijd zoeken, aangezien jullie veel verschillen kwa leeftijd en behoeftes enz.

Je kan het wel te oud vinden, maar als je verliefd bent vind ik dat leeftijdsverschil niet uitmaakt… En je ouders hoeven het toch niet te weten?:wink:
xx