Hoi, ik zit ergens best wel mee… er is dus een jongen waar ik het echt super goed mee kan vinden. Hij heeft precies dezelfde humor als ik en we kunnen goed praten. Ook appen we best wel veel de laatste tijd. Alleen… hij is 19 en ik ben 15. Ik weet niet of ik hem leuk vind maar ik durf het ook niet echt uit te zoeken want stel dat blijkt dat ik hem leuk vind … kan het eigelijk wel ? 4 jaar verschil ? Hij is wel echt mijn type… En hij vindt mij volgens mij ook echt n leuk meisje maar voor nu gewoon als vrienden. help ? Wat vinden jullie … ?
nee niet te oud
Als jullie er beiden het willen proberen is het niet te oud maar hou in je achterhoofd voordat jullie iets gaan doen, je moet zestien zijn voor de wet.
Ik vind het niet te oud.
Ik was ook 15 toen ik met een jongen van 19 had, mijn eerste vriendje. Heb een superleuke tijd met hem gehad. Ik zou dus zeggen: nee, niet te oud
Ik vind het niet perse te oud maar er zullen vast wel opmerkingen gaan komen van anderen, ouders bijvoorbeeld
Hangt vooral van jullie karakter af en waar je al dan niet klaar voor bent. Maar puur qua leeftijd vind ik het wel kunnen.
Hangt heel erg af van de persoon. Ik trek me nooit wat aan van leeftijd, oké tenzij het m’n vader had kunnen zijn…
Niet te oud, maar het kan zijn dat jullie in een andere levensfase zitten. (hij is 19 mag drinken, uitgaan etc.) Dus daar zou ik wel rekening mee houden!
Precies dit ja.
Nee ik vind 15 en 19 niet te oud. Ik leerde mijn vriend ook kennen op die leeftijd en het loopt perfect. Nu zijn we 16 en 20 en gaat het nog steeds heel goed. Het ligt er wel aan hoe je beide bent of wat de levensfase is.
Ik vind het op zich wel meevallen, alleen kun jij niet mee uit met hem en zijn vrienden. Jullie zitten waarschijnlijk ook op hele andere levels, omdat hij waarschijnlijk al studeert, en jij op de middelbare zit.
Ik ben 15 en m’n vriend ook 19, zolang je op één lijn zit merk je er helemaal niks van. Ben echt super gelukkig met die jongen, laat m’n leeftijd dat niet dwars zitten!
Gaat prima. Tussen mij en mijn vriend zit 3,5 jaar en dat gaat ook gewoon goed. Iets wat een probleem kan veroorzaken is het feit dat jullie allebei in een andere fase van jullie leven zitten. Maar dat kan op zich ook alleen maar meevallen.
Ligt er aan of jullie allebei in een hele andere fase zitten idd, of redelijk op 1 lijn zitten. Al is het imo in deze leeftijdsfase wel een te groot verschil, vind ik al anders als jij 17 of 18 bent en hij 21/22. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders.
Hangt van jou af, als je denkt dat je het aankunt. Ik zou het niet raar vinden als jij mijn vriendin was en je krijgt met hem.
De enige die dat echt weet ben jij. Jij kent hem en zijn karakter en kent jezelf ook het beste. Als ik dit zou horen vind ik het best een verschil, anders dan wanneer het 20 e n 24 zou zijn maar àls het voor jou goed voelt is het prima
Go for it!
Zeker niet te oud hoor Gewoon proberen.