is hij te oud ?

hiii girls,

ik heb een vraagje, ik zit nu in mn eerste jaar hotelschool en 9 weken geleden ongeveer kregen we les van 4e jaars studenten in de keuken en in de bediening. nu is er een jongen ( een 4e jaars, waar ik les van had) die ik wel een beetje zie zitten. heb t ook met hem er over gehad en dan zegt ie dat ie me te jonge vind hij is 19 en word mei/juni 20 ik ben 16 en word augustus 17… maar hij zoend me wel en dat soort dingen… nu weet ik niet wat ik moet doen? want het is altijd zo gezellig met hem we lachen en hij kookt dan voor me af en toe maar dan ben ik weer te jong? HELP

xxx

Ik denk dat hij je gebruikt.

Volgens mij gebruikt hij je inderdaad, gewoon wanneer hij zin heeft om te zoenen.

Ja ik zou ook afstand houden, best wel een loser als hij je zoent en daarna zegt dat je te jong bent

Hij zoent wel met je, maar verder niets?
Ik zou me niet laten gebruiken hoe leuk hij ook is.
Als je 16 bent moet je voor jezelf opkomen. Of hij gaat serieus, of jij bent weg.
Anders kom je bedrogen uit.

hij is niet te oud. jij bent niet te jong
hij vind je te jong.

waarschijnlijk gebruikt hij je inderdaad.

is dat dan gewoon een excuus dat ik te jong ben? jezus -.-

Denk het wel, ik zat toen ik 17 was achter een jongen van 24 aan, die me te jong vond en dat duidelijk liet merken, pas toen ik 18 werd (meerderjarig dus) reageerde die op me.

Wat ik wil zeggen, als hij je echt te jong vind, dan zou hij je ook niet zoenen en een verkeerd beeld geven

Jullie schelen 3 jaar, op zich is dat niet extreem veel.
Maar hij wil alleen zoenen en verder overduidelijk niets, het zou inderdaad kunnen dat hij je gebruikt als hij zin heeft om je te zoenen.
Vraag het hem, dan weet je het.

Ben je te jong? Nee… Ik ben 18 en mijn vriend is 24. Dus het verschil van 17 en 20 is niks. Maar ik zou mezelf niet aan het lijntje laten houden. Als hij niet wil dan wil hij niet. Misschien vind hij je wel weer interessant als jij hem niet interessant meer vind. Laat hem maar achter jou aankomen, kun je meteen zien of hij serieus met je is! Succes

Nee, ik vind je niet te jong. Ik en mijn vriend schelen 23 jaar. We zijn nu 1 jaar en een paar maanden samen, en het gaat geweldig.

Tip: Gebruik ook echt het advies in de voorgaande reacties.

Succes, meisje.

Hoe oud zijn jullie dan?
Ik vind dat je als volwassenen zelf beslissingen kan maken, maar als er een minderjarige in het spel zit, heb ik toch wel zoiets van… tja :confused: Mensen moeten niet vergeten dat je tussen 16-18 echt ongelooflijk veranderd en in die tijd ben je best beïnvloedbaar

23 jaar is wel een heel groot verschil. Zelfs wanneer je 20 bent dan is je partner al begin 40 .

Dan wil jij kindjes en dan kan hij er geen meer maken…
Of dan ben jij 50 en dan is hij al een oude opa…
Niks voor mij

Mee eens, maar we hebben het niet over de relatie van Qeurant :3

Hij gebruikt het leeftijdsverschil als excuus om niet te hoeven settelen maar wel met je te kunnen zoenen. dat moet je niet pikken, duidelijke prioriteiten stellen. want dat leeftijdsverschil is - volgens mij - helemáál niet te groot.

hij is een loser, maar alleen op de leeftijd vind ik het opzich prima kunnen, zeker als jullie al een beetje op hetzelfde ‘mind-niveau’ zitten zeg maar.

haha