Is hij te jong?

Ik zit trouwens nog ergens mee…
ik vindt een jongen al meer dan 2 jaar leuk,
alleen hij is 14 en ik ben 16 echt heel raar is dat…
hij is echt een afwezig typetje die alleen met z’n gitaar bezig is,
lijkt ongeïnteresseerd in alles om hem heen…
moet ik een keer op hem af stappen of is hij echt te jong?

wat maakt het uit of hij te jong is? Als jij je er goed bij voelt is er toch geen enkel probleem! Tuurlijk wordt er geroddeld, maar dat moet je je niet aantrekken! Het belangrijkste is wat jij vindt! 2 jaar lijkt nu misschien veel maar eens je wat ouder wordt veranderd dat nog wel. Ik vond vroeger 3 jaar verschil ook veel, nu ben ik 20 en date ook mannen van 26-30 maar ik zou evengoed kunnen vallen op iemand van 18. Just do it!

Ik zie hem alleen tijdens zijn optredens (omdat mijn vrienden altijd tegelijk optreden en het vriendje van mijn zus zit bij hem in een band) en hij zit bij mij op school. Oogcontact maken is lastig… op school is hij bij zijn vrienden en tijdens zijn optredens is hij alleen met zijn gitaar bezig.
Is er een manier hoe ik toch de aandacht kan trekken of contact met hem kan maken ? $:

Misschien kun je er zelf achter komen of hij te jong voor jou is. Hoe gedraagd hij zich? Hoe uit hij dingen? Hoe gaat hij met mensen om en hoe kijkt hij tegen de wereld aan?
Dat zegt al heel wat over iemand.

Ja het probleem is ik ken hem niet echt…

Hoe weet je dan of je hem leuk vind, al meer dan 2 jaar?
Alleen zijn uiterlijk?

nee, hij heeft een andere styl en zijn uitstraling… een die niet veel jongens hebben

*stijl

Leeftijd maakt geen rol (behalve voor seks, waar ik hem te jong voor vind), maar als je er een relatie mee wilt zou ik er toch eens een praatje met hem gaan maken. Een gewoon praatje, niet het praatje “wil je verkering met me”, want anders loop je gegarandeerd een blauwtje.

ja dat was ook niet mijn idee…
seks ben ik zelf ook nog niet aan toe denk ik
maar jongens vinden altijd dat ik afstandelijk doe,

Meestal treedt hij op op kleine festivals of cafées, na zijn optreden gaat hij vaak aan de bar zitten met zijn ouders die zijn komen kijken. ik weet gewoon niet hoe ik dat moet aanpakken…

Gewoon, naast hem gaan zitten. “Leuke muziek die jullie maken.”

Voilà, daar gaat het gesprek.

ja op zich baseer je je nu wel enkel op uiterlijke kenmerken, nu zo begint het meetal wel vaker. Maar om te zien of je hem blijft leuk vinden moet je toch met hem gaan praten. Misschien kan je met je zus eens naar een repetitie gaan kijken (aangezien zij toch een relatie heeft met een bandlid) Contact maken is altijd moeilijk maar als je het niet doet, kom je nooit iets te weten. Kom alleen niet te opdringerig over, dat is een serieuze afknapper, hou het luchtig. De beste tips die ik kan geven waar toch in ieder geval volwassen mannen voor vallen, is zelfvertrouwen! Als je initiatief neemt, vinden de meeste jongens dat heel aantrekkelijk. Als hij dat positief ontvangt laat hem dan de volgende stap zetten, zodat hij het idee krijgt, jou te verleiden. Maar het is fout om te denken dat de jongen altijd moet beginnen. Ik denk niet dat hij dat namelijk snel zal doen aangezien hij enkel maar met zijn gitaar bezig is. Dus kom op met dat zelfvertrouwen, en neem initiatief!

erg bedankt voor jullie reactiess…
meer ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom.

ik zal eens kijken of ik mee kan naar een repititie,
mijn zus had al eens gevraagt of ik mee ging,
ik was helaas te verlegen, misschien waag ik eens een poging als ze nog een keer gaat kijken :slightly_smiling_face:!
opdringerig ben ik btw helemaaaal niet, ik wacht altijd af wat er van de andere kant komt, alleen in dit geval is dat nog nieteens oogcontact

Daarom moet je proberen zelf initiatief te nemen! Meegaan naar een repetitie lijkt mij een zeer goed begin. Laat dan vallen dat misschien zelf ook gitaar wilt leren spelen ofzo en wie weet ontstaat er zo wel een boeiend gesprek!

haha ik speel al gitaar maar ik snap je idee :wink: ik zal kijken of zich daar een oplossing voordoet.

nooo oke, nu krijg ik dus te horen dat t vriendje van mn zus net uit de band is gestapt… iemand nog andere ideetjes ?? They’re welcome!!!

Daaar kun je indd maar op één manier achter komen…

ik heb hem een berichtje op facebook gestuurd, hij reageert een beetje kort af :frowning_face: of hij leest het en reageert pas veel later… pff

Mijn vriendje is ook 1,5 jaar jonger als mij :3 Ik denk niet dat de leeftijd een probleem is?