Nou er is dus zo’n jongen (ik noem hem even A.) en ik dacht dus heel erg dat hij mij zag zitten, totdat zijn beste vriend (ik noem hem even B.) mij opeens verkering vroeg. Ik zei dus ja omdat ik eigenlijk geen nee durfte te zeggen, we hebben maar 3 weken gehad omdat ik het niet eerlijk en eigenlijk heel lullig van mezelf vond dat ik ja had gezegd. Ik weet het, het klinkt bitchy.
In die tijd dat ik met B. had had ik heel weinig contact met A. en ik begreep het niet. We spraken ervoor best veel af maar wel vaak met andere mensen er nog bij. Toen het uit was met B. hoorde ik ineens weer vanalles van A., we hebben met elkaar afgesproken enzo (met z’n tweeën) en het was telkens heel gezellig. Hij heeft me zelfs uitgenodigd om een keer een film bij hem te kijken. Het probleem nu is eigenlijk dat de ene keer hij heel lief en aardig is en soms hoor ik echt een lange tijd niks en reageert ie kortaf op berichtjes, terwijl hij ook heel snel en grappig kan reageren.
Is deze jongen serieus?
Ik weet het echt niet want ik heb wel het gevoel dat hij heel anders met mij omgaat dan andere meisjes en hij zegt ook altijd dat hij het heeel erg gezellig vindt met me enzo.
Misschien hoor ik soms niks vanwege B.? Het is tenslotte zijn beste vriend…
Kan iemand me helpen want ik weet het niet meer, uugh, haha. :bored: