is hij serieus? help me!

Nou er is dus zo’n jongen (ik noem hem even A.) en ik dacht dus heel erg dat hij mij zag zitten, totdat zijn beste vriend (ik noem hem even B.) mij opeens verkering vroeg. Ik zei dus ja omdat ik eigenlijk geen nee durfte te zeggen, we hebben maar 3 weken gehad omdat ik het niet eerlijk en eigenlijk heel lullig van mezelf vond dat ik ja had gezegd. Ik weet het, het klinkt bitchy.

In die tijd dat ik met B. had had ik heel weinig contact met A. en ik begreep het niet. We spraken ervoor best veel af maar wel vaak met andere mensen er nog bij. Toen het uit was met B. hoorde ik ineens weer vanalles van A., we hebben met elkaar afgesproken enzo (met z’n tweeën) en het was telkens heel gezellig. Hij heeft me zelfs uitgenodigd om een keer een film bij hem te kijken. Het probleem nu is eigenlijk dat de ene keer hij heel lief en aardig is en soms hoor ik echt een lange tijd niks en reageert ie kortaf op berichtjes, terwijl hij ook heel snel en grappig kan reageren.

Is deze jongen serieus?

Ik weet het echt niet want ik heb wel het gevoel dat hij heel anders met mij omgaat dan andere meisjes en hij zegt ook altijd dat hij het heeel erg gezellig vindt met me enzo.

Misschien hoor ik soms niks vanwege B.? Het is tenslotte zijn beste vriend…

Kan iemand me helpen want ik weet het niet meer, uugh, haha. :bored:

Stel zelf eens voor of het film kijken nog doorgaat en spreek dan gelijk een datum af. Als hij enthousiast reageert weet je wel dat hij interesse heeft.

Dit ja, sowieso lijken mannen soms van een andere planeet te komen maar op whatsapp of via de sms al helemaal. Maar inderdaad wat Flashback zegt, stel voor om die film te kijken en kijk hoe hij dan in het echt doet.

ik ken ook een jongen die het ene moment helemaal in love met me is en me dan weer negeert of kortaf doet haha dus jongens op whatsapp zijn gewoon vaag. en ik weet 100% zeker dat deze jongens serieus is. ik zou je niks van B aantrekken en iets beginnen met A xxx

jaa, dankjulliewel! ik ga het vragen en hou jullie op de hoogte :wink:

Lijkt me logisch als je met z’n beste vriend gaat.

Misschien dat hij soms twijfelt omdat je met zijn beste vriend bent geweest? Ik zou ook niet zo blij zijn als ik iets voelde voor de ex van men beste vriendin

misschien heeft ie het gewoon druk, je kan er ook naar vragen

ja, ik zou het ook wel begrijpen als hij het rustig aan zou doen vanwege zijn beste vriend, maar het is meer dat hij de ene keer heel geïnteresseerd is en de andere keer niet, ik neem het hem ook niet kwalijk!

ik ga het vragen! thanks :slightly_smiling_face:

haha dankje :slightly_smiling_face: hihi leuk om te horen dat hij me leuk vindt :wink: ik krijg ook wel van mensen te horen dat hij me leuk vindt maar zelf zegt ie er niet zo veel over…

Dit. En voortaan wel nee zeggen als je hem eigenlijk niet zo leuk vind maar je durft geen nee te zeggen, anders hou je zo iemand aan het lijntje.

Dit is zoo waar.

Jongens zijn nou eenmaal raar, en vaak nog onzekerder dan wij en daar kunnen ze niks aan doen. Maar als ik zo zou moeten zeggen, dan is er voor mij genoeg gezegd om te ‘weten’ dat hij jou wel ziet zitten!
kijk nou maar eerst dat filmpje en wacht maar af wat de tijd met je doet !

Haha ja dat is waar! ik ben zo blij met al deze adviezen want ik was zo in de war! dankjewel :slightly_smiling_face:

ja je hebt gelijk, hij was zo lief dus ik vond het zo sneu, maar je hebt helemaal gelijk

Je kunt het ook aan hem zelf vragen, waarom hij soms kortaf reageert.

ja misschien wel, maar ben bang dat hij dan zich beledigd voelt of dat hij me dan te opdringerig vindt…