To Make a really long story short
Ik besloot gitaarles te gaan nemen.
It seemed nice.
Maar de eerste les ik kwam te laat en er was geen stoel meer.
Het is een gebouw met muziek instumenten en dan moet je uit een ander lokaal zelf een stoel pakken en weer terug brengen.
Maar dat wist ik niet endat lokaal was al opslot dus ik had tijdelijk geen stoel(duurde maar 5 minuten ofzo)
De gitaar les begon ik stelde me netjes voor aan me gitaarleraar en zijn zoon en toen zei zijn zoon je mag wel bij mij op schoot zitten.
So I did.
Even later kwam de leraar met een stoel
De tweede les mocht ik samen met zijn zoon werken aan de akkorden die we kregen op de juiste timing het liedje te spelen hij deed bas gitaar want hij kan heel goed gitaar spelen like his dad.
De derde les vroeg hij of ik bij hem kwam omdat hij een elektische gitaar heeft en dan kun je het liedje makkelijker spelen omdat het orspronkelijk op een elektische gitaar hoord.
Maar toen gingen we gitaar spelen en daarna gingen we gamen Jeah Girls play games too.
En toen zei hij ineens jij durft mij niet te likken he?
aangezien ik het meisje ben dat altijd alles doet (not sexual way) Maar als je zegt jij durft niet uit een hondenbak te drinken dat ik het dan wel doe.
But to the point ik likt hem aan zijn wang en hij lachte .
toen ik later naar huis ging knuffelde hij mij ineens.
De 4e les saten we niet bij elkaar in het groepje maar daarna ging in weer naar zijn huis voor gitaarspelen en gamen maar toen ging het sneeuwen en het sneeuwde zo erg dat ik met de trein niet meer thuis kon komen dus mocht ik van zijn ouders blijven slapen.
In zijn bed(niet door denken It wasn`t sex)
Maar toen deed hij ze arm om mij heen toen we gingen slapen en toen gaf hij een heel zacht kusje op me wang (ik gaf hem kusje terug verder there happened nothing).
5e les zoals gewoonlijk ik ging weer naar zijn huis en toen gingen we eerst gitaar spelen en daarna op chatroulet die site via Omegle.com
en toen kwam er iemand op de cam die zichzelf aan het aftrekken was.
hij zei how dear you jearking off by a kid en die persoon klikte het gesprek weg
een tijdje later kwam er een meisje en die zei je durft je zusje geen kusje te geven en toen jaa toen pakte hij me vontaal op me bek (with the tongue)
and I was shoked en zoon tien seconde later zegt hij in het spaans ik heb een stijfe van een mooi meisje dat naast me zit :S
toen ik later die dag wegging gaf hij me een kusje op me wang en zei be careful.
ik was so inde war dat ik het niet meer wist wat ik moest doen uit eindelijk heb ik hem gebeld omdat ik deze week niet naar gitaarles kan omdat ik dan langer op school moet blijven en dus spraken we af.
Ik zei waarom deed je dat laatst hij zei dat doen alle mensen van 15.
En ik ben erachter gekomen dat hij niet heel spraaksaam als het leek met die keeren dat we zamen waren.
Maar nu heeft hij me uitgenodigd om weer te komen slapen me vriendinnen denken dat hij nu een stap verder met me gaat(sex)
Maar ik weet dus niet of hij echt om me geeft of een purf is.
Ik heb wel gemerkt dat jongens niet snel I Love you zeggen But what Should I do
Ik weeet het gewoon niet meer.
Help me pleas
thanks for reading XD